indoor brabant 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:21

nicky_rilana schreef:
maar in de gp word heel anders gereden, als wij hier 3 m na het bordje afweden, dan krijgen wij een 5 of zo, in de gp rijd niemand meer op de bordjes en krijgen er toch een 8 voor

Ja en dat is het probleem, dit soort rijerij wordt in de gp toegestaan.

Amaryllis

Re: indoor brabant 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:37

Wat een appels-met-peren-verhaal. Alsof je jezelf kunt vergelijken met een GP-ruiter.. :n dat trekken niet sjiek is is een feit, maar zolang je zelf niet hebt gewerkt met toppaarden op dat niveau kun je daar niet objectief over oordelen. Dat het op 't oog jouw stijl niet is, is een totaal andere discussie!!!

Ik begrijp best dat mensen het "trekken" niet begrijpen, maar is het wel trekken?? Of komt er door de massa en kracht van de oefeningen zoveel weerstand vrij dat je wel harder in moet werken??? Ik rijd geen GP dus ik ga er niet over oordelen!!

Misschien dat ik om die reden ook liever naar een goede springruiter kijk, zoals de rondjes van Rich Fellers gister. WAUW. Balans, contact, rust. Daar heb je ook veel "trekkers" maar dat zal, ook op dat niveau, vast een reden hebben. Je komt niet zomaar op GP/1.60 niveau te rijden!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:36

Joolien schreef:
Stravero schreef:
Oh ik heb het verkeers begrepen! Ik dacht de houding van Adelinde, want vind haar houding heel mooi maar je bedoeld de druk op de teugels dan ben ik het wel met je eens :j

Edit, ik ben zelf juist niet van het 'trek m in de krul' !

Ook haar houding, zie je niet hoe ze hangt? Ik ben ook geen sterruiter maar op dit niveau zo zitten vind ik echt niet kunnen.

Haha sorry moet hier n beetje om lachen. Ik rijd ook op hoog niveau en zit ook iets wat achterover, heb altijd 8ens en 9ens voor mijn zit en vaak leuk commentaar erbij. Adelinde hangt niet met haar hele lichaam aan die S&T hoor want dat gaat een jazz nakomeling echt niet pikken kan ik je vertellen :D

Maar laten we dr over op houden, ieder zijn mening. Jij vind dit, ik vind dat.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:22

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 22:33

Hele gave fotos Kimble!!

@de rest, ik ben weg uit dit topic. Vond het een onwijs gaaf, leuk en gezellig evenement. Net zoals altijd :D en ik hoop dat iedereen genoten heeft van de mooie dingen die er ook waren! :)

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 10:10

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 11:28

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd omdat deze totaal off topic waren. Dit soort discussies kunnen per pb gevoerd worden en niet in dit topic.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:53