Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyLittleLove schreef:Nou
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg
Jinte schreef:MyLittleLove schreef:Nou
Nee grapje, maar ik ben heel erg verlegen, dus als ik nu het voornemen heb om mensen te ontmoeten, word het op HE waarschijnlijk alleen even een stickertje halen en weg
En na dit bericht gaat waarschijnlijk iedereen kijken wanneer er iemand met een sticker met de boktnaam MyLittleLove de bokt lounge uit probeert te rennen en je tegen houden
Elise95 schreef:Ik ben trouwens heel herkenbaar. Doe een donkerblauwe polo aan met op de voorkant in het felroze bokt.nl en op de achterkant Elise & Valentino
Dus spreek me gerust aan haha
MyLittleLove schreef:Nou
Eline schreef:MyLittleLove schreef:Nou
Hm... Ik kan Bart wel even inseinen of ie een scriptje kan schrijven. Dat als de sticker voor jouw gebruikersnaam uitgeprint wordt er een groot alarm afgaat, schijnwerper, alles erop en eraan