verschilt met wat ze hebben, vorig jaar voor zover ik nog weet hadden ze wel wat bruin, maar niet veel. Vooral zwart.
Omdat ik vaak niks nodig heb, max 100 euro
Lous
Geplaatst: 23-09-12 20:38
Vorige keer waren de bruine gewone hoofdstellen er wel en ook een paar in de aanbieding. Helaas waren die niet bijgevuld (ging de tweede dag), met als gevolg dat ze die alleen nog maar zonder teugels hadden. Terwijl de zwarte met teugels even duur waren. Heb toen maar een zwart met donkerbruin onderlegd gekocht.
Ik neem eigenlijk bijna nooit contant geld mee, gewoon pinnen. Toch ben ik iedere keer zeker 100 euro of meer kwijt. Je wordt al snel hebberig.
Mijn salaris voor deze maand was 3 dubbel zo veel als normaal (overgewerkt en kreeg nog gedeelte van vorige maand) dus heb ook eens nog wat over voor tentenkamp
ik moet even kijken of ik ga, ik ben namelijk gestopt bij mijn verzorgpaard en nu heb ik zoooveel zooi thuis liggen:'). maar ik moet nieuwe jophurs, dus misschien dat ik die ff ga halen:).
xDenies
Geplaatst: 24-09-12 09:41
smurffie schreef:
Is het eweer mogelijk om bij tentenkamp te gaan werken? ik heb centjes nodig (A)
KAn je beter aan hun zelf vragen, hun moeten je aannemen ..