'k Heb dit jaar op de site daar nog geen beperkingen voor kunnen vinden. En zo lang je alleen voor jezelf foto's maakt (dus geen foto's verkoop of voor een blad werkt) kun je gewoon je cam meenemen. Wil je wel commercieel fotograferen, dan heb je pers accreditatie nodig.
Ik heb gehoord van de organisatie dat de Bit-piste en de mensport-piste door middel van een 'brug' met elkaar verbonden zijn, was dat vorig jaar ook zo of wat moet ik mij daar van voorstellen?
Nee was vorig jaar niet zo Ik heb geen idee, misschien een directe route er naartoe ofzo.
NathalietjeB
Geplaatst: 19-08-11 15:33
hoe doen julle dat zeg wat is er een hoop te zien en te leren volgens mij ik wil veel dingen zien maar veel is om dezelfde tijd rennen jullie heen en weer ofzo t word mijn eerste keer heen
NathalietjeB, van te voren een schema maken werkt erg handig
Ik ga vt weekend eens naar de programma's kijken.
MBT de brug, hij schijnt zo neergezet te zijn dat de menners er over heen kunnen rijden met de wagen. Hij zal dus niet mega hoog zijn,maar wel breed genoeg. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dat gaan doen
Nu jullie het over een lijstje hebben, dat is wel erg handig. Vorig jaar liep ik gewoon overal, had niet echt een plan waar ik naartoe ging. Achteraf heb ik heel veel leuke dingen gemist.