Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefielover schreef:kijk je nou niet met gruwels tegen die bewuste paal in de paddock aan?
Jet schreef:Wijs dat je haar opgehaald hebt, als ze op zo'n afstand staat, hoe goed ook verzorgd, heb je toch steeds een rottig gevoel volgens mij. En ook super dat je gelijk naar de kliniek bent geweest en daar een toch goede uitslag hebt gekregen.
Met ( PAVO?)-koeken zou ik erg oppassen, ik heb begrepen dat daar juist veel suikers ( of eiwitten, wat was het nou?) in zitten en dat ze dus niet zo goed zijn als ze lijken voor paarden die hoefbevangen zijn.
Hopelijk heb je dat nu snel onder controle en kan ze snel weer rustig wat gaan longeren en langeteugelen, dat zal haar dan vast goed doen! Zie je die Senior Priores als extra? Ik dacht dat dat juist vervanging van hooi was voor paarden die slecht van hooi op gewicht bleven? Ik had niet de indruk dat dat slecht was voor paarden met HB...
Sterkte maar weer, jammer dat het in Friesland nu even niet meer de juiste plek was voor haar, ze heeft er toch wel een hele lekkere tijd gehad volgens mij. Maar wel weer heerlijk om haar in je buurt te hebben en weer dagelijks te kunnen knuffelen volgens mij!
Zack schreef:yvonnedv schreef:Gefeliciteerd.
Veel paarden reageren met jeuk op pavo koeken.
even offtopic
Mijn paard reageerd extreem op bijna alle producten van pavo.
(lees: Tot bloedens aan toe schuren)