_xManadisx_ schreef:http://www.equidiawatch.fr/#/video/1444458 Hier zou een livestream moeten zitten... hij is bij mij nog aan het laden ik krijg error
onvoorstelbaar hoe die dame kan stuuren zeg Meredith poeh poehzit ik mn uppie te tikke hier..nah ja met Frits samen dan,wrom zijn de Bokkies zo stil?
het is zeker gaver om te kijken, zeker live maar zonder beeld toch lastig te volgen zeker als het nu op tijd gaat en met zoveel mensen. de landenwedstrijd is nog wel te doen.
Ik ga wss domme vragen stellen, dit wordt dus ook per team gerekent? en tellen alle vier de resultaten? of de drie beste resultaten?
Nee... jammer!! We beginnen morgen om 6 uur op stal om de baas later via de tv aan te moedigen...Thanks Biertabje! Dan ga ik ze in mijn slaap wel aanmoedigen...
_xManadisx_ schreef:nou jij kan je geluk op Lazarus is als 1 na laatste dus 120e en nu zijn ze bij 87 Arena breakstay with us we back shortly
vessuvius schreef:_xManadisx_ schreef:nou jij kan je geluk op Lazarus is als 1 na laatste dus 120e en nu zijn ze bij 87 Arena breakstay with us we back shortlyWelterusten dan maar en flink duimen voor Jos