Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
newton schreef:wij hebben nog minder dan 50 euro betaald voor onze shet op ZLM het was ook niet wat maar dat gaat het zeker nog wel worden!
Zoonlief is elke dag aan het voeren borstelen en wandelen met de pony, hij blijft nu al stil staan wachten tot het halster opgaat en loopt keurig netjes achter hem aan te wandelen met zijn oortjes strak naar voren. Ook hinnikt hij als we bij de stal komen. Gelukkig knapt hij nu wat op de eerste dag was de mest wit van de wormen maar nu lijkt het al een stuk beter. Hopen dat hij snel helemaal wormvrij is zodat hij lekker bij zijn nieuwe vriendjes kan
Vooral als hij nu al rustig staat en een halster om laat doen enzo.newton schreef:wij hebben nog minder dan 50 euro betaald voor onze shet op ZLM het was ook niet wat maar dat gaat het zeker nog wel worden!
SnowY4you schreef:newton schreef:wij hebben nog minder dan 50 euro betaald voor onze shet op ZLM het was ook niet wat maar dat gaat het zeker nog wel worden!
Daar wil ik er ook wel eentje voor kopen. Mijn vriend begint zich langzaam echt te intresteren in paarden en hij vind shetlanders echt geweldig. Hier in Zweden kosten ze rond de 300 a 500 euro.
, dan kom je denk ik wel op hetzelfde uit als daar.
, maar goed veronderstel dat de fokkers wel een stukje betrouwbaarder zijn dan een of andere handelaar, verder heeft hij gewoon papier en kan enkel gezond transport op, dus dat ik ook al wat
.
Veel te bang dat ik wat ga kopen waar ik geen geld voor heb...