iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!
iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!  

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel de proef goed maar ja niet zo gewaardeerd door de jury
 wel de proef goed maar ja niet zo gewaardeerd door de jury  

Klein beetje onrustig in de galop was Digger waardoor hij iets harder ging maar wat heb ik een heerlijke proef gereden!!
 Klein beetje onrustig in de galop was Digger waardoor hij iets harder ging maar wat heb ik een heerlijke proef gereden!!
 echt heel erg leuk. Er zijn mooie foto's gemaakt van Rose en mij, toen heb ik er dus gewoon even opgezeten, maar ze liep goed
 echt heel erg leuk. Er zijn mooie foto's gemaakt van Rose en mij, toen heb ik er dus gewoon even opgezeten, maar ze liep goed  !
 ! en nu niks meer aan de hand...  Nou ja, ik ben heel erg blij dat ze blijkbaar niets ernstigs heeft
  en nu niks meer aan de hand...  Nou ja, ik ben heel erg blij dat ze blijkbaar niets ernstigs heeft  
  !
 !                                                         
 Top hoor!!
 Top hoor!!                                                         

maar ik heb natuurlijk de late & vroege sessies niet gezien.
 maar ik heb natuurlijk de late & vroege sessies niet gezien.  M'heem staat bekend als een zeer stoffige bak, maar het gaat kennelijk de goede kant op met dust control.
 M'heem staat bekend als een zeer stoffige bak, maar het gaat kennelijk de goede kant op met dust control. ~ horen zaniken over de bodem, dus zou het nou eindelijk helemaal goed zijn?
 ~ horen zaniken over de bodem, dus zou het nou eindelijk helemaal goed zijn? 
 Gezellig en overzichtelijk.
 Gezellig en overzichtelijk.  ik stel voor dat met een volgende show bordjes worden opgehangen zodat de a-socialen die op de tribunes stug door bleven roken zich niet kunnen beroepen op doofheid - "Is het omgeroepen? Niks gehoord!"
 ik stel voor dat met een volgende show bordjes worden opgehangen zodat de a-socialen die op de tribunes stug door bleven roken zich niet kunnen beroepen op doofheid - "Is het omgeroepen? Niks gehoord!"   

REGINA76 schreef:Hé lenie nu weet ik ook wie jy bent! Stond naast jouw met je verkeerd bedrukte vest. Iedereen nogmaals gefeliciteerd!