oh, daarvan heb k het niet hoor ik keek op de stem site, en toen zag ik de uitslagen
NathalietjeB
Geplaatst: 14-06-09 22:19
zwarte_veer wat heb jij veel bloopers bij sommige denk ik van oooeeh gevaarlijk..
polly_ whahaha dat muziekje doet t em volgens mij echt geweldig(erg herkenbaar ook het vele oefenen wat goed gaat en de uitvoering die compleet anders gaat)
zwieke
Geplaatst: 14-06-09 22:21
Bij deze meld ik me ook Nou, het was dus wanneer ik mijn paardje ging testen Hoe raar het ook klinkt (én ziet) was het liefde op eerste zicht
Leuk topic! Ik blijf hem even volgen, ik heb heel vaak bloopers alleen haast nooit mijn fototoestel bij me op zoon moment... ik zal nog wel eens even in mijn fotos gaan zoeken.
Op hol slaande/hups filmpjes heb ik helaas ook genoeg van Pretty: http://www.youtube.com/watch?v=HJG7KkfLMro En ja ik trek haar heel ruw op de volte want als ik dat niet doe gaat ze door de draad uit en staat ze vanvoor op het koerke
GamblersCup
Geplaatst: 14-06-09 23:19
Zo, wat zal jouw paard nu verschrikkelijk pijn in de mond hebben zeg.
Ik vind dit geen echte bloopers, paarden die rondgallopperen, paarden die braaf een sprong maken en de ruiter zit er wat raar op...
@kirsG, commentaaris geloof ik nirt naar jou bedoeld maar naar pharagirl. overigens vind ik het commentaar wel wat overdreven.... en het is naar mijn inzicht geen blooper maar een onder de ruiter uitlopend paard.
Het was idd naar Pharagirlke bedoeld En KirsG, het is misschien voor jezelf grappige foto maar het is niet echt een blooper oid. De foto van Zwieke kan ik niks aan vinden?(die 2e)
Onassa
Geplaatst: 15-06-09 00:46
Zo, heb me een avondje kostelijk vermaakt met dit topic, wilde eigenlijk vroeg naar bed gaan.....is helaas niet gelukt
De enige blooper die ik op foto heb is dat ik tijdens met proef met links afgroette inplaats van met rechts..:s
Foto is alleen te klein dus kan hem niet uploaden..
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 15-06-09 01:18
Die heeft haar tanden nog hoor Maak je maar geen zorgen. Heb ze een maandje geleden bijna nog in mijn schouder gehad omdat ze aan haar vorige eigenaar singelnijd heeft overgehouden Hoewel het steeds beter gaat komt het zo nu en dan toch nog voor dat ze hapt. Dat hupsje en er van door gaan was puur uit heftigheid. Baasje vind het nu eenmaal niet leuk als ze er als een gek vandoor rent en dat mag ze dan dus ook niet maar soms dan denkt ze "fy ik ga rennen!"
Het probleem is dat ze niet bijster intelligent is en dat, toen ze me dit de eerste keren flikte ik ook zo was van "laat ma effe rennen en voorzichtig ophoudingen geven" en eh... Toen knalde ze tegen een muur op en heb ik een weekje flinke schaafwondes mogen behandelen en stond ze twee weken stil omdat ze een spiertje overbelast had.... De da vroeg me of er wat gebeurt was... Tja sorry, dan ruk ik haar liever op een volte dan dat ze nog eens tegen de muur knalt.
@ pharagirlke: Trek 'm volgende keer in één keer op de *KLEINE volte. Dat helpt meer dan dat je zo constant zit te trekken .. En het doet bij je paard maar even pijn, en luisterd daarna meteen.
Voor de rest leuke bloopers, jammer dat bij sommigen zo in de paardenmond getrokken moet worden..