Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 21:59

germie schreef:
Is het er erg druk, of kun je gewoon alles rustig bekijken zonder te drammen?

Samen gaan :D woon ook in grunn.

germie

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:00

Smokey, ik rij al met iemand mee.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 22:01

germie schreef:
Smokey, ik rij al met iemand mee.

chips. Niet nog plekje vrij?? ben maar klein :o

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:29

Iessie schreef:
Wij zijn geweest van 10u tot ong 14.30 en toen naar huis gegaan...Hadden het toen ook wel gezien.... :)

:oo Wij waren om 10 uur binnen en 19.00 buiten en eigenlijk nog niet klaar :D

Hadden jullie ook dat neppaard gezien, kon je op rijden, op het scherm een proef rijden en dan zag je hoe je druk verdeelde (niet die bij de Wow stand, de andere). Dat was wel wat voor thuis, voor op de Wii :D

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:43

Huh, van 10 tot half drie??? Twee jaar geleden ben ik daar zelfs blijven slapen :o . Fantastisch was het toen haha.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:54

Nog 1 dag! heb er echt zin an! kope, kope en nog eens kope! hahaha

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:44

Mijn dagje equitana is helemaal is de soep gelopen.
Was om 7 uur vertrokken en stonden bij beverwijk al dik 3 kwartier in de file en vervolgens hebben we nog eens 2x een ruim een half uur file gehad.
In duitsland ging het wel redelijk maar bij essen reed ik helemaal verkeerd, ik kon nergens een bord Equitana vinden en zat ineens in Borchem(of zoiets). Weer omdraaien en vervolgens door wegwerkzaam heden bijna uur file. Uiteindelijk was het al half 12...was ik helemaal stuk en ben toen terug naar huis gegaan.

Dat ik enorm baal is nog zacht uitgedruk..2 jaar terug moest ik ook al afhaken vanwege een hernia en nu kostte het me ook al moeite om vrij te regelen en dan krijg ik dit ook nog |( :(
Het eerste wat ik van mijn volgend salaris ga kopen is een tomtom....dit wil ik nooit meer. :(

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:13

Cowgirl schreef:
Was om 7 uur vertrokken en stonden bij beverwijk al dik 3 kwartier in de file en vervolgens hebben we nog eens 2x een ruim een half uur file gehad.
In duitsland ging het wel redelijk maar bij essen reed ik helemaal verkeerd, ik kon nergens een bord Equitana vinden en zat ineens in Borchem(of zoiets). Weer omdraaien en vervolgens door wegwerkzaam heden bijna uur file. Uiteindelijk was het al half 12...was ik helemaal stuk en ben toen terug naar huis gegaan.

Dat ik enorm baal is nog zacht uitgedruk..2 jaar terug moest ik ook al afhaken vanwege een hernia en nu kostte het me ook al moeite om vrij te regelen en dan krijg ik dit ook nog |( :(
Het eerste wat ik van mijn volgend salaris ga kopen is een tomtom....dit wil ik nooit meer. :(

Dat is mooi balen! Equitana staat inderdaad nergens aangegeven, behalve op het terrein zelf met vlaggen en borden. Je had de borden 'Messe' moeten volgen. Je mag de volgende keer wel met ons in de bus mee.. lekker gemakkelijk :D

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:24

Ik ga zaterdag, heb er echt superveel zin in! Gaan dr een gezellig dagje van maken :j

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:28

Ik ben gister geweest!!
Het was super! Ben nu wel helemaal kapot, moe, zere benen enz maar je moet er wat voor over hebben.
Heb veel leuke spullen gezien, had mn zinnen gezet op een kingsland jas maar alle ganbare maten hadden ze niet meer. ;(

Heb een poestkoffer, eskadron halster, 2 himalaya stenen (die koop ik dus niet meer, wat een gewicht om te tillen) en een dropsteen gekocht.
ALs ik alles had gekocht wat ik leuk vond :Y)
Pikeur rijbroeken niet gezien alleen dure... Baal baal.
Maar ach ik heb een oude pony dus heb eigenlijk helemaal niets nodig.. . :+

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:30

Ben ook gister geweest.
Wat een vreselijke aanfluiting. Ik ga nooit meer.
Niks nieuws, vreselijke dumpstores met rommel, dus jammer van het mooie weer buiten geweest.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:37

IKbenEllen schreef:
Iessie schreef:
Wij zijn geweest van 10u tot ong 14.30 en toen naar huis gegaan...Hadden het toen ook wel gezien.... :)

Hadden jullie ook dat neppaard gezien, kon je op rijden, op het scherm een proef rijden en dan zag je hoe je druk verdeelde (niet die bij de Wow stand, de andere). Dat was wel wat voor thuis, voor op de Wii :D

Daar heb ik ook een poosje bij staan kijken.
Meisje wat er toen op zat kon of niet rijden, of het was echt zo moeilijk.
Moest er wel om lachen.

marije1987 schreef:
Cowgirl schreef:

Dat is mooi balen! Equitana staat inderdaad nergens aangegeven, behalve op het terrein zelf met vlaggen en borden. Je had de borden 'Messe' moeten volgen. Je mag de volgende keer wel met ons in de bus mee.. lekker gemakkelijk :D

Wij waren nog niet eens in Essen en om iedere lantaarn paal hing een bord van equitana.
In essen zelf zagen we ook niets anders dan borden.
Dus dat het niet goed stond aangegeven..................

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:53

Ik ben gister ook geweest het was echt een top dagje :j we zijn ook naar de hop top show geweest, wat is dat prachtig zeg. Zat echt mijn ogen uit te kijken wat die mensen allemaal met paarden kunnen, oa laten 'springtouwen' over vuur.

We konden fijn in P9 parkeren alleen na de show moesten precies aan de tegenovergestelde kant als waar we er in kwamen er uit := dat was wel even lang lopen om half 11.
Vond trouwens ook dat het niet goed aangegeven stond hoor :n bijna geen borden met equitana en wel overal reclame :+ onze tom tom had het er ook zwaar mee.

Ik heb niet zo veel gekocht;
Longeerlijn
lamsvellen zadel óverlegger (maar 25 euro *\o/* )
muslireep
petje met pony der naam er op
een voerschep met koekjes waar je zo'n leuke masterhorse tas bij kreeg
en hééél veel proefzakjes voer

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:55

Ruudjw schreef:
Ben ook gister geweest.
Wat een vreselijke aanfluiting. Ik ga nooit meer.
Niks nieuws, vreselijke dumpstores met rommel, dus jammer van het mooie weer buiten geweest.

Heb je met je ogen dicht gelopen ? :D

Ik verheug me er weer enorm op, dit wordt de 4e keer dat ik naar de Equitana in Essen ga, wel altijd 'alles erop en eraan', dus afsluiten met de show.
Nog 2 nachtjes slapen... *\o/*

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:00

Cowgirl schreef:

Dat is mooi balen! Equitana staat inderdaad nergens aangegeven, behalve op het terrein zelf met vlaggen en borden. Je had de borden 'Messe' moeten volgen. Je mag de volgende keer wel met ons in de bus mee.. lekker gemakkelijk :D[/quote]
Wij waren nog niet eens in Essen en om iedere lantaarn paal hing een bord van equitana.
In essen zelf zagen we ook niets anders dan borden.
Dus dat het niet goed stond aangegeven..................[/quote]

Op de ring Essen heb ik anders niks gezien en mijn moeder ook niet. Aanplak biljetten heb ik genoeg gezien ja.
Een Bord met Messe erop heb ik ook niet gezien, wellicht zat ik op een andere weg dan jullie.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:03

Als je van de goede kant binnen komt rijden, staat het wel aangegeven. Maar niet heel duidelijk inderdaad.
Wel balen hoor Cowgirl!!!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:14

@ cowgirl, wat balen zeg. ik hoop dat ik het kan vinden. heb wel een tom maar tom is ook wel eens de weg kwijt.

Ik zie hier wel heel mooie dingen voorbij komen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:22

_Micha_ schreef:
Ik ben gister ook geweest het was echt een top dagje :j we zijn ook naar de hop top show geweest, wat is dat prachtig zeg. Zat echt mijn ogen uit te kijken wat die mensen allemaal met paarden kunnen, oa laten 'springtouwen' over vuur.

We konden fijn in P9 parkeren alleen na de show moesten precies aan de tegenovergestelde kant als waar we er in kwamen er uit := dat was wel even lang lopen om half 11.
Vond trouwens ook dat het niet goed aangegeven stond hoor :n bijna geen borden met equitana en wel overal reclame :+ onze tom tom had het er ook zwaar mee.

Ik heb niet zo veel gekocht;
Longeerlijn
lamsvellen zadel óverlegger (maar 25 euro *\o/* )
muslireep
petje met pony der naam er op
een voerschep met koekjes waar je zo'n leuke masterhorse tas bij kreeg
en hééél veel proefzakjes voer

:9 oeh waar :o

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:25

IKbenEllen schreef:
Iessie schreef:

Ahahaha jah dat zwarte paard toch.
Zag er echt grappig uit haha, collega van me zei al als ik zo'n ding had hoefte ik bijna geen eigen meer :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:33

ladypaard: ehm even goed denken hoor, het was ergens bij 9.1 of 8.1 boven volgens mij 8.1 achteraan, maar weet ik niet zeker in iedergeval heb je de hypo stand boven en dan loop je daar de buitesterij af, en dan heb je op een gegeven moment een stand met alleen maar schapen vellen enzo, is een niet duitse man.
Je kan het niet missen!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 11:43

sjaantje schreef:
Als je van de goede kant binnen komt rijden, staat het wel aangegeven. Maar niet heel duidelijk inderdaad.
Wel balen hoor Cowgirl!!!

Dan is natuurlijk de vraag wat de goede kant is.... mensen uit het oosten rijden anders mensen komend uit het Westen en ik neem aan dat de mensen van Equitana dat ook wel weten.

Wij vonden de aanduiding ook erg slecht. Wij hebben de bordjes gevolgd... maar ineens hielden ze er gewoon mee op en reden we weer doelloos rond. Gelukkig bracht tomtom ons steeds terug naar de goede weg, maar tomtom zelf kon het ook niet vinden. Op een gegeven moment kwamen we een bord tegen van parkeren met pendelbus en zijn die maar gevolgd :j

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 12:04

Ow dus dat is nog steeds niet veranderd?Ik had 4 jaar geleden geen tomtom en was dus mooi de weg kwijt geraakt! jeetje wat een zooi zeg. Op de treug weg ben ik ook maar nederlanders gaan volgen, want ik had echt geen flauw idee waar ik heem moest?
Gelukkig heb ik nu een MIO, dus hoop dat het daar wel goed mee komt?

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:30

.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 18-02-22 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:34

Mijn Tomtom doet het alleen in Nederland helaas :). Vorige keer kon ik écht de weg naar huis niet vinden, heeft uren geduurd.

De heenweg was ook rampzalig. Essen zelf was zo gevonden, en de beurs ook, maar het hotel.... Ik heb 2 uur (!) rondom het hotel gereden zonder er werkelijk aan te komen. Alles was éénrichtingsverkeer en niemand kon het me ook vertellen. Uiteindelijk een taxichauffeur betaald en die reedt voor me uit (dan voel je je wel dom)

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 13:41

De heenweg heeft tot geen problemen geleid...
We hebben gewoon Messe gevolgd en zagen gelijk bordjes.
De terug weg was wel rampzalig.... We wisten echt niet welke kant we opreden en zijn een paar keer gekeerd.
Verder hadden wij geen sticker en zat politie gezien :+