germie schreef:Is het er erg druk, of kun je gewoon alles rustig bekijken zonder te drammen?
Samen gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iessie schreef:Wij zijn geweest van 10u tot ong 14.30 en toen naar huis gegaan...Hadden het toen ook wel gezien....
Cowgirl schreef:Mijn dagje equitana is helemaal is de soep gelopen.
Was om 7 uur vertrokken en stonden bij beverwijk al dik 3 kwartier in de file en vervolgens hebben we nog eens 2x een ruim een half uur file gehad.
In duitsland ging het wel redelijk maar bij essen reed ik helemaal verkeerd, ik kon nergens een bord Equitana vinden en zat ineens in Borchem(of zoiets). Weer omdraaien en vervolgens door wegwerkzaam heden bijna uur file. Uiteindelijk was het al half 12...was ik helemaal stuk en ben toen terug naar huis gegaan.
Dat ik enorm baal is nog zacht uitgedruk..2 jaar terug moest ik ook al afhaken vanwege een hernia en nu kostte het me ook al moeite om vrij te regelen en dan krijg ik dit ook nog![]()
![]()
Het eerste wat ik van mijn volgend salaris ga kopen is een tomtom....dit wil ik nooit meer.
IKbenEllen schreef:Iessie schreef:Wij zijn geweest van 10u tot ong 14.30 en toen naar huis gegaan...Hadden het toen ook wel gezien....
Wij waren om 10 uur binnen en 19.00 buiten en eigenlijk nog niet klaar
![]()
Hadden jullie ook dat neppaard gezien, kon je op rijden, op het scherm een proef rijden en dan zag je hoe je druk verdeelde (niet die bij de Wow stand, de andere). Dat was wel wat voor thuis, voor op de Wii
marije1987 schreef:Cowgirl schreef:Mijn dagje equitana is helemaal is de soep gelopen.
Was om 7 uur vertrokken en stonden bij beverwijk al dik 3 kwartier in de file en vervolgens hebben we nog eens 2x een ruim een half uur file gehad.
In duitsland ging het wel redelijk maar bij essen reed ik helemaal verkeerd, ik kon nergens een bord Equitana vinden en zat ineens in Borchem(of zoiets). Weer omdraaien en vervolgens door wegwerkzaam heden bijna uur file. Uiteindelijk was het al half 12...was ik helemaal stuk en ben toen terug naar huis gegaan.
Dat ik enorm baal is nog zacht uitgedruk..2 jaar terug moest ik ook al afhaken vanwege een hernia en nu kostte het me ook al moeite om vrij te regelen en dan krijg ik dit ook nog![]()
![]()
Het eerste wat ik van mijn volgend salaris ga kopen is een tomtom....dit wil ik nooit meer.
Dat is mooi balen! Equitana staat inderdaad nergens aangegeven, behalve op het terrein zelf met vlaggen en borden. Je had de borden 'Messe' moeten volgen. Je mag de volgende keer wel met ons in de bus mee.. lekker gemakkelijk
Ruudjw schreef:Ben ook gister geweest.
Wat een vreselijke aanfluiting. Ik ga nooit meer.
Niks nieuws, vreselijke dumpstores met rommel, dus jammer van het mooie weer buiten geweest.
Cowgirl schreef:Mijn dagje equitana is helemaal is de soep gelopen.
![]()
_Micha_ schreef:Ik ben gister ook geweest het was echt een top dagjewe zijn ook naar de hop top show geweest, wat is dat prachtig zeg. Zat echt mijn ogen uit te kijken wat die mensen allemaal met paarden kunnen, oa laten 'springtouwen' over vuur.
We konden fijn in P9 parkeren alleen na de show moesten precies aan de tegenovergestelde kant als waar we er in kwamen er uitdat was wel even lang lopen om half 11.
Vond trouwens ook dat het niet goed aangegeven stond hoorbijna geen borden met equitana en wel overal reclame
onze tom tom had het er ook zwaar mee.
Ik heb niet zo veel gekocht;
Longeerlijn
lamsvellen zadel óverlegger (maar 25 euro)
muslireep
petje met pony der naam er op
een voerschep met koekjes waar je zo'n leuke masterhorse tas bij kreeg
en hééél veel proefzakjes voer
IKbenEllen schreef:Iessie schreef:Wij zijn geweest van 10u tot ong 14.30 en toen naar huis gegaan...Hadden het toen ook wel gezien....
Wij waren om 10 uur binnen en 19.00 buiten en eigenlijk nog niet klaar
![]()
Hadden jullie ook dat neppaard gezien, kon je op rijden, op het scherm een proef rijden en dan zag je hoe je druk verdeelde (niet die bij de Wow stand, de andere). Dat was wel wat voor thuis, voor op de Wii
sjaantje schreef:Als je van de goede kant binnen komt rijden, staat het wel aangegeven. Maar niet heel duidelijk inderdaad.
Wel balen hoor Cowgirl!!!