Wil eigenlijk wel een Multi Stripe of Stripe-in van ES, jammer dat die niet 50% korting zijn ofzo!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xFioon schreef:ik wil nog de ES burberry, de ES sportive en de ES morninglight/hazel (die ik nergens kan vinden) alleen ik próbéér te sparen voor een nieuw zadel, maar ik ben zo slecht in sparen en dan ga ik weer naar het tentenkamp
xFioon schreef:@jester, dankje, focussed zei het ook net (PB) moet helaas Vzh hebben maar ik denk er nog even over na
zap schreef:ik kom even binnenvallen
Iemand enig idee of het te bereiken is met het ov? Ik sjees er altijd langs met de intercity (dat weet ik wel) en ik weet ook dat je station lombardije moet uitstappen.... maar is het daarna te lopen?
Sorriso schreef:Ik zit te twijfelen om mn ES Burberry en ES Blueberry weg te doen.
Ik weet hoe je moet lopen, je stapt uit op Lombardijen, dan zie je in de verte een grote lompe rotonde met stoplichten erop, daar loop je heen, en dan moet je rechts, straat doorlopen (op het fietspad, is nl. geen stoep), en dan zie je rechts ergens de Gouderakstraat.