Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Gabrielle_ schreef:Marjoow schreef:
VOORPAGINA
Daar staat alleen de nos, vandaar mijn vraag. Ik heb de voorpagine al tien keer gekeken anders vraag ik het niet
Sammie schreef:_Gabrielle_ schreef:Gaan jullie vannacht echt live kijken?
Een heleboel zelfsBokt zal ook live verslaan en ik weet er die bij elkaar gezellig gaan kijken
ZOu het ook wel willen maar ja aangezien ik om 7u moet beginnen en wel echt wakker moet zijn voor mijn werk, aangezien ik echt geen fouten kan maken. Is het niet anders.. ThisIsMe schreef:Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen, als het pas om 2.50 begint kan het nooit live zijn, of ze kunnen alleen de laatste 5 of zo laten zien (en Isabell dus niet eens), aangezien we hier 6 uur later zitten dan daar. Dan komen ze er in tijdens de pauze na de rit van Isabell...
Die doen alleen de laatste combinaties 
S_zanne schreef:ALLEMACHTIG!!!!
Mensen LEES nu eens!!!
Op één pagina word wel 10x het zelfde gevraagd.
Ga de naar de voorpagina van http://www.bokt.nl
klik op WEG: vandaag Eventing en Dressuur Kur op Muziek! en daar staat alles wat je wil weten!
want dat PDF-bestand opent zich niet bij mij.. Lauraennala schreef:ik zet ook mijn wekker, en ga dan op zdf zitten kijken, is het er niet, hoppa laptop uit en pitten![]()
maar daarom ga ik nu wel naar bed