ben erg snottie
en wil eigenlijk alleen maar
helaas kan dat niet
gewoon doorgaan.
en idd misschien willen ze volgend jaar inplaats van patat sinasappelen verkopen

nou iedereen maar beterschap zal ik zegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en wil eigenlijk alleen maar

Natascha dH schreef:smax schreef:Zeg?? Ik heb ef snel bij gescrolt, en lees ik hier nou nog niets van een nk virus??? Tsssssss
ben ik zeker de enigste
Jawel hoor!!
K zit al 2 dagen thuis: keelpijn, hoofdpijn, voorhoofdsholtes doen zeer, koorts en overal van die koorts-spierpijn![]()
Bedoel je zoiets?
en de groep waarmee we waren ook hahaha

janedoe schreef:TheVoice schreef:Alle uitslagen staan op de site van de swrn. http://www.swrn.info
Vraagje hierover (niet persé aan TheVoice hoor):
De Nederlands kampioen wordt toch berekend uit de gemiddelde score van de twee judges en bij een gelijke stand beslist de leading judge.
Een tiejudge is toch hetzelfde als een leading judge?
Als ik tot dus ver gelijk heb snap ik de uitslagenlijst niet helemaal.
Een aantal voorbeelden: de WRAN L2 Showmanship at Halter finals, de DAWRA L1 + L2 Reining en de FNW Horsemanship Young Riders (13 & under)
(deelnemers hebben naar mijn weten allen de Nederlandse nationaliteit)
Is misschien per ongeluk op de scorelijst Jochen Held ingevuld als tiejudge terwijl het Rolf Diekwisch moet zijn?
Of is een tiejudge toch heel wat anders dan een leading judge?
Of zit ik door de griep die ik heb nu alles door elkaar te halen en moet ik weer snel terug mijn bed in duiken???
). Tussen Paulette en mij was een 1/2 punt verschil in mijn voordeel. Bij een gelijkstand qua punten beslist de leading judge. Zo is het mij tenminste uitgelegd.
crow schreef:Stan is ook flink ziek geworden. Ik kreeg flink keelpijn maar ga dan meteen aan de teatree olie, steeds een paar druppels in mijn keel en met een dag was het onderdrukt. Stan begon hetzelfde maar niet aan de teatree dus nu flink ziek. Dus zeker wel een NK virus.
Cheveyo schreef:Ai, ik ook maar ben ik dan als echte Fries te sterk voor het virus?Alleen de zaterdag geweest, bingo!
janedoe schreef:TheVoice schreef:Alle uitslagen staan op de site van de swrn. http://www.swrn.info
Vraagje hierover (niet persé aan TheVoice hoor):
De Nederlands kampioen wordt toch berekend uit de gemiddelde score van de twee judges en bij een gelijke stand beslist de leading judge.
Een tiejudge is toch hetzelfde als een leading judge?
Als ik tot dus ver gelijk heb snap ik de uitslagenlijst niet helemaal.
Een aantal voorbeelden: de WRAN L2 Showmanship at Halter finals, de DAWRA L1 + L2 Reining en de FNW Horsemanship Young Riders (13 & under)
(deelnemers hebben naar mijn weten allen de Nederlandse nationaliteit)
Is misschien per ongeluk op de scorelijst Jochen Held ingevuld als tiejudge terwijl het Rolf Diekwisch moet zijn?
Of is een tiejudge toch heel wat anders dan een leading judge?
Of zit ik door de griep die ik heb nu alles door elkaar te halen en moet ik weer snel terug mijn bed in duiken???
Maar ik heb de uitslagen gecontroleerd adhv de jurykaartjes en dit moet kloppen.
Dit is niet onze bedoeling en we streven er na om dit te voorkomen. Ik probeer het ook niet goed te praten maar soms gebeuren dit soort dingen. Het is alleen wel zaak om dit goed op te lossen.
Wranglerbutt schreef:Hier ook de tribune-griep
Ik ben niet aan de vitamines, ik had te weinig slaap, ik had een ander eetpatroon, dronk teveel koffie, at teveel drop en chocola en had veel werk te doen....misschien is dat het en moet je niet alleen op een tribune gaan zitten maar gaan werken tijdens het NK, overleef je alle virussen...
Wie meld zich aan?

Yorel schreef:Bij de Showmanship at Halter L2 zie ik het niet direct, bij de rest lijken de leading judges idd te zijn gewisseld. Het is al kwalijk genoeg dat deze situatie zich bij mij als volwassene (en met mij meerdere andere volwassenen) heeft voorgedaan het afgelopen NK wat overigens op een zeer ongepaste wijze en zonder enige vorm van persoonlijk excuus is opgelost, maar dat dit zich ook bij de jeugd lijkt te hebben voorgedaan vind ik werkelijk te grof voor woorden...

Cheveyo schreef:haha misschien stijgen virussen ook op en hadden we gewoon niet op de allerbovenste rij van de grote tribune moeten zitten.
, dus het was niet plaatselijk!