Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KiWiKo schreef:*moeilijk he quoten!!!*
borderjay schreef:[
KiWiKo schreef:borderjay schreef:dat wat Monty gedaan heeft is dus WEL heel natural........... er is een verschil tussen angst en dominantie........ en bij slimme paarden zoals deze is het verschil heel, heel, heel subtiel en kan je je makkelijk in vergissen met grote gevolgen beide kanten op!Ik vond zijn "eind oplossing" niet geweldig....fjord met 3 grote kerels vastpakken,compleet strak klem zetten tussen de hekken,en dan van buiten de hekken de spray op dat beestje gaan staan spuiten....ik vond dat niet echt een "natural" oplossing... hij had beter gewoon kunnen zeggen dat "het probleem" gewoon niet in zo'n korte tijd opgelost kon worden vind ik.Ik was benieuwd hoe anderen hier daar over dachten.
NH is niet altijd lieve zoete koekjes bakken (heb ik gelukkig geleerd door twee sprekers)
Nee hoor, probleem is goed opgelost, is adequaat op gereageerd.........
*moeilijk he quoten!!!*
Zoe_Simba schreef:Ik was zaterdag om een jongen van onze manege te supporten bij de zitcompettie helaas geen 1ste geworden aten wel bij laatste 5Hebben jullie ons gehoord?? : manege equito
![]()
we waren heeeell luid en duidelijk aanwezig!
frankiej schreef:tamaramt schreef:over het algemeen genomen gesteld vond ik het wel tegenvallen
het weer was verschrikkelijk en bijna alles wat interessant was was buiten
5 euro parkeren voor blubber en modderterrein waardoor mijn dure laarzen naar de ...... zijn![]()
buggy bij die niet door de blub kon en te weinig ruimte soms voor was
- 5,50 voor een broodje en 3,30 voor een flesje van 0,5 liter!!
veel shows die maar 1 keer per dag gegeven werden (monty roberts) en deze gemist door de file en door de slechte plattegronden
hoop dat het volgend jaar beter is
helemaal mee eens helaas. zelfs een schaaltje poffertjes 3,5 euro. friet was het meest en goedkoopste: 2,50
die plattegronden stellen idd niet zoveel voor
kim1207 schreef:Vond ik ook + ik koop een uitrijkaart voor 5 euro, ben blijven plaken bij de peruaanse paso stand en gekeken daar, we gingen om half 8 weg en toen konden we uitrijden ZONDER kaart. Ik heb die kaart nu dus thuis.. grrrr vond ik NIET tof
liannew schreef:confetti schreef:Ik ben gisteren niet verder gekomen dan de Paardensporthal. Ben de hele dag met de paarden in de weer geweest voor de zitcompetitie. Tijdens de finale heb ik er een heel stel zien rijden, want toen was het voor ons wat rustiger. Weet iemand of er ergens foto's staan van de zitcompetitie van gisteren?
Ik was gister eigenlijk ook de hele tijd in die hal aan het kijken bij iemand van ons die mee deed.
Zoe_Simba schreef:Ik was zaterdag om een jongen van onze manege te supporten bij de zitcompettie helaas geen 1ste geworden aten wel bij laatste 5Hebben jullie ons gehoord?? : manege equito
![]()
we waren heeeell luid en duidelijk aanwezig!
Zoe_Simba schreef:Ja die wat bredere donkere pony was echt heel gaaf met die hals ik had hem zo meegenomen en onze instructise wou hem ook wel hebben voor op de manege