Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

klumpertje schreef:ring 1 t/m 6 is all weather.. de anderen is gras

yousra schreef:klumpertje schreef:ring 1 t/m 6 is all weather.. de anderen is gras
Ook met de pony dagen?
Lowara schreef:dus.. als je zoals ik in ring 5 en 6 start, dan zit je niet meer op het gras?
vorig jaar zaten we in dat weilandje een beetje achteraf namelijk
edit: zit net te kijken, er is iemand die 30 keer (!!!!!) in het springen gaat starten die week

Dela schreef:Lowara schreef:dus.. als je zoals ik in ring 5 en 6 start, dan zit je niet meer op het gras?
edit: zit net te kijken, er is iemand die 30 keer (!!!!!) in het springen gaat starten die week
wie start 30x springen?
zal er erg blij mee zijn als 5,6 op zand is, geen punten draaien en een goede bodem!
dat betekend dus dat er maar 2 ringen op gras zijn?
sjaantje schreef:ik alleen in ring 1

Dela schreef:Lowara schreef:dus.. als je zoals ik in ring 5 en 6 start, dan zit je niet meer op het gras?
wie start 30x springen?
zal er erg blij mee zijn als 5,6 op zand is, geen punten draaien en een goede bodem!
dat betekend dus dat er maar 2 ringen op gras zijn?

my god.. dat is geen concours meer, dat is lopende band werk. zouden die lui na pak hem beet 5 rondjes niet doodmoe zijn? 
Maar zij weten niet beter hoor.... Je went er aan!
Demi 6 paarden en Nuri 11....