Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. borrie01 schreef:@ sjaantje sta je op de lijst met bokt mensen die naar almelo gaan die alexuto heeft gemaakt? geef anders ff je naam en de naam van je paard door. dan weet ik je starttijden en kom ik foto's maken.
Barbara_m schreef:Ik wil ook foto's. Saski komt zaterdag ook foto's bij mn kur maken.

borrie01 schreef:Barbara_m schreef:Ik wil ook foto's. Saski komt zaterdag ook foto's bij mn kur maken.
oke ga je op mn lijstje zetten.
anydale schreef:LiSSy schreef:ik doe hem gewoon op het dekje, die minigaatjes van de veiligheidsspeldjes zie je echt niet meer terug hoor
Idd! Alleen niet doen als je een paard hebt wat veel met zn staart zwiept! Vorige keer zag ik een paard in paniek, die had zn staart vast in het startnummer!
Dainty_Bess schreef:Ik wil ook altijd wel op de foto
Kijken hoe belabbert ik erop zit
Barbara_m schreef:Net als Dominique op het EK ...
borrie01 schreef:Dainty_Bess schreef:Ik wil ook altijd wel op de foto
Kijken hoe belabbert ik erop zit
ga je er ook bij zetten.
sjaantje schreef:michele schreef:
vind het wat makkelijker om recht te houden en bv met sb of travers een echte richtlijn aan te houden. En mijn paard heeft ook meer het idee opgesloten te zijn.
Dan vlieg je wat minder snel de ring uit he
anydale schreef:Nou ik moet even kijken of ik nog ga, aangezien Ot gisteren getrapt is in de wei en kreupel liep gisteren. Maar Otto kennende stelde die zich weer enorm aan en zal het wel meevallen!
borrie01 schreef:mensen die graag op de foto willen geef het even aan. ik ga wel veel foto's maken. maar dan kan ik daar rekening mee houden dat ik je niet vergeet zeg maar. ik maak dan een lijst met wie wanneer moet starten.
en dan komt het goed.

TeeGee schreef:Zo, jij bent vroeg Michele!
Ik wil ook wel op de foto hoor! Sta al op het lijstje van Alex.
), maar goed je moet er wat voor over hebben om naar almelo te gaan en dan moet het werk ook af zijn.