Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:18

Annie_23 schreef:
Ik hoop as zondag te gaan. Ik wil nog wat dekjes scoren. Dressuur en crosssetje *\%/*

Hebben jullie nog foto’s??!!

ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt, ik vond dat er mega veel eskadron was, dus als je daarvan houdt is dat mooi meegenomen haha.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:22

xLiez schreef:
darkadia schreef:
Ik ben onderweg. Vooralsnog volgens schema. Kortere trein omdat ivm storm deel pas in Keulen wordt aangezet.

Zit hier prima.

Dan zitten wij in dezelfde trein denk ik! Wij kunnen net zitten :)

Ik zit in ICE naar duisburg en had gereserveerd.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:23

P10 is gewoon open lucht dus geen begrenzing denk ik.

Wij staan P9, hebben een kluisje en nu wachten tot we naar binnen mogen... *\%/*

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 10:29

darkadia schreef:
xLiez schreef:

Dan zitten wij in dezelfde trein denk ik! Wij kunnen net zitten :)

Ik zit in ICE naar duisburg en had gereserveerd.

Dan zitten we in dezelfde!

Annie_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 11:45

okdoei schreef:
Annie_23 schreef:
Ik hoop as zondag te gaan. Ik wil nog wat dekjes scoren. Dressuur en crosssetje *\%/*

Hebben jullie nog foto’s??!!

ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt, ik vond dat er mega veel eskadron was, dus als je daarvan houdt is dat mooi meegenomen haha.

Daar hou ik wel van maar mijn budget minder ;)
Heb je fotos van je aankopen?

mavantos

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:22

Ik vond het heel leuk, wij zijn twee jaar geleden ook geweest en ik vond het niet opvallend kleiner. Wij waren binnen rond half 11 en met rustig struinen en neuzen waren we om 4 uur in hal 8 aanbeland. En dan hebben wij niet op de tribune naar shows gekeken.

Ik heb wel leuke dealtjes gemaakt! 2 paar Roeckl Grip handschoenen (met extra korting op de korting, want we kochten in totaal vier paar), een mooi Spooks vest (mijn paard heet Spook <<) ), heel mooi wedstrijdjasje van Isabell Werth, beugelblokjes en beenbeschermers van Equest.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:24

Nice!
Ik hoop echt dat de tijdvakken tussen de shows door genoeg zijn om een en ander te zien :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:09

Ze kunnen het beter eskadron beurs noemen :+

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:19

Maddoxx schreef:
Nice!
Ik hoop echt dat de tijdvakken tussen de shows door genoeg zijn om een en ander te zien :')

Daar heb ik ook al last van. Ik wil de Reining en Cutting cup zien, en de trainingen van de trainers van Monty Roberts overdag. Dan blijft er maar weinig tijd over, hihi.
Gelukkig rijd ik geen Engels en heb ik verder vrijwel niks nodig, dus ik kan al heeeel veel kramen overslaan :)

Mijn lijstje:
-olie voor scheermachine
-iets creatiefs om gordijnen mee op te binden (liefst westernstijl)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:20

Al lekker op dreef met in totaal 2 paar schoenen/laarzen, 2 rijbroeken, 2 zweepjes, hoofdstel, bit en straks nog een pad. :D

Zo eerst even langs ons kluisje. _O-

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:22

Ja dat klopt wel, ik rijd ook western. Hoef dus eigenlijk alleen op zoek bij de western kramen naar beugels zonder leer, en misschien voor een western singel die anatomischer gevormd is voor mijn verzorgpaard. En bij nouja... overal voor een helm van Uvex of een andere goede verstelbare helm.

Zo Bagheera! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw budget _O-

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:25

waar zitten de kluisjes ergens?

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:26

Ik ben ook alleen, dat scheelt ook. Hoef ik alleen te stoppen waar ik wil stoppen en zolang als ik wil.
Heeft zo zijn voordelen ;)

Hoe donker is het eigenlijk in de showringen? Ivm foto's maken.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:27

JudithO schreef:
Ik ben ook alleen, dat scheelt ook. Hoef ik alleen te stoppen waar ik wil stoppen en zolang als ik wil.
Heeft zo zijn voordelen ;)

Dat voordeel heb ik ook wel, ik ben met een vriendin die paarden op zich prachtig vindt maar zelf niet rijdt. Dus zij loopt vooral gewoon mee voor de gezelligheid, haha.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:30

Mocht iemand hier ook nog wat info hebben (gekregen of krijgen of op zoek gaan) over Overkappingen over buitenbakken en/of longeercirkels....
Kan iemand mij daar ook wat info over geven please (adressen van website's of een foto van de folder of visitekaartje)
Zou ik echt heel blij mee zijn :):)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:33

Wendy1978 schreef:
Mocht iemand hier ook nog wat info hebben (gekregen of krijgen of op zoek gaan) over Overkappingen over buitenbakken en/of longeercirkels....
Kan iemand mij daar ook wat info over geven please (adressen van website's of een foto van de folder of visitekaartje)
Zou ik echt heel blij mee zijn :):)

Zal ik wel naar kijken! Ga wel donderdag pas :P Dus misschien zijn er mensen mij voor haha, maar moet dit ook voor mezelf eens bekijken, dus ik zoek het sowieso op :D :):)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:33

Haha, ja dat werkt ook.
Ik heb best wel veel mensen gevraagd hoor, maar iedereen vond het óf te duur, óf kon geen vrij krijgen.
Dan maar alleen. Ik ben nog nooit geweest, maar ik ga echt voornamelijk voor Monty Roberts. Omdat ik hem nog heel graag live wil zien en ik ivm zijn leeftijd niet erop wil gokken dat het nog een keer ervan komt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:35

Ja dat had ik ook zo graag Judith... Maar ik zie hem tenminste bij zijn interview!

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:36

Kan iemand foto's maken van de spooks stand? Ben daar op zoek naar bovenkleding vest en truien shirts enz :) ben benieuwd wat ze mee hebben

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:47

Perryx schreef:
Kan iemand foto's maken van de spooks stand? Ben daar op zoek naar bovenkleding vest en truien shirts enz :) ben benieuwd wat ze mee hebben

Echt een hele lading, ze hebben een outlet en een normale stand. Echt super groot (en druk := ).

Ik heb dit vest gekocht in de kleur khaki:
https://www.spooks.de/en/roxy-jacket-seq.html

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:54

Maddoxx schreef:
Ja dat klopt wel, ik rijd ook western. Hoef dus eigenlijk alleen op zoek bij de western kramen naar beugels zonder leer, en misschien voor een western singel die anatomischer gevormd is voor mijn verzorgpaard. En bij nouja... overal voor een helm van Uvex of een andere goede verstelbare helm.

Zo Bagheera! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw budget _O-

We zijn met twee hoor. :P

Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:56

Die zweepjes, heerlijk.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:56

Nou, ik heb het nog netjes gehouden.
Kwam thuis met een setje stijgbeugel-ophouders, een leren softteugel (kado voor mijn nicht) en een nieuwe frontriem, omdat van de oude een aantal steentjes af waren.

De transportbeschermers vond ik overal te duur in verhouding tot de prijzen die ik al op internet was tegengekomen.
Van elke mestboy die ik in handen had, zat het handvat al los...echt van ELKE }:0 , of het was zo'n fragiel geheel plastic ding, waarvan zelfs het harkje van plastic was.
Rainlegs heb ik echt nergens kunnen vinden, dus die bestel ik dan ook maar bij Agradi.

Het was natuurlijk een grote ruitersportzaak. Kwam weer ogen te kort. Heb me laten informeren over de WOW zadels, die zijn echt helemaal op wens van paard /ruiter te maken. Ik ga me daar toch nog wat verder in verdiepen of dat geschikt zou kunnen zijn voor mijn Ijslander.

Voor mensen die nog moeten gaan een tip: neem een karretje op wieltjes mee voor alle zooi die je gaat kopen :+ . Ze hebben ook op verschillende plaatsen van die karretjes voor € 10,00 te koop (wat ook niet duur is), maar als je er een hebt, neem hem dan gewoon mee. AL stop je je jas er alleen in met wat eten/drinken.

Ik (en mijn medebezoekers) waren heel blij dat ik een tas op wieltjes had meegenomen. Ik zag ook veel mensen een koffer op wieltjes achter zich aan trekken of een steekwagentje met kratje erop :D . Tja, je kunt beter goed voorbereid zijn :D .

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:58

Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:12

Afbeelding

Afbeelding

Maar even lading gedumpt in kluisje. Hebben gelukkig een grote. :D