Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 03:58

Jaime_ schreef:
Heb je er misschien een foto van Lois? En wat heb je ervoor betaald, als ik zo vrij mag zijn :o ?

Ik heb er toen 219,- voor betaald, was geloof ik het goedkoopste model van dat merk.
Zal morgen even een foto zoeken en opsturen :)

Jester_

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:02

En na 2 jaar al lelijk? :o

henst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:19

Jammer dat het zo ver is.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:27

Mijn laarzen van 75 euro van 8 jaar terug zijn nog super mooi, en mijn kalfslederen laarzen van 90 euro van 6 jaar terug ook (die zijn alleen voor net gebruikt). Dus na 2 jaar al lelijk is snel.
Bij die laarzen van 75 euro zie je dat de piping nu wat begint te scheuren. Ik heb ze gemiddeld 1 keer per week gedragen denk ik. Dit omdat de Petries zonder rits fijner zijn. Maar de rits is nog origineel, de drukkers ook, dus dan zijn dat echt goede laarzen.
Als ik weer rijlaarzen in mijn maat voor 75 euro kan vinden kan het best zijn dat ik ze meeneem. Maar nu ga ik in het laatste weekend, dus weet niet of ze dan nog zulke aanbiedingen hebben.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 09:29

Jester_ schreef:

Ik koop ook laarzen van +- 190 euro. Meeste houden het 3 of 4 jaar uit. Leer is zacht als boter en gewoon eigenlijk niet goed om dagelijks te gebruiken. Maarja, dat zijn de enige die mijn maten is hun gamma hebben en op maat maken willen mijn ouders niet aan meedoen. Dus dat is mijn enige keuze (als ik wil dat mijn ouders mee betalen iig). :+

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 10:03

henst schreef:
Jammer dat het zo ver is.

Kun je dan niet gezellig met een paar stalgenootjes gaan of met paar mensen van de manege? Dan valt het ver zijn eigenlijk best mee. :)

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:38

Ik heb nog plek voor 2 personen in de auto vanuit het noord-oosten van Friesland. Wij gaan op vrijdag 24 maart die kant op.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 12:07

Weet iemand of ze ook HV POLO verkopen op Equitana? Heb bij ej een leuk zadeldekje gezien maar de kleur die ik graag wil verkopen ze niet bij ej.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 12:24

xLiez schreef:
Weet iemand of ze ook HV POLO verkopen op Equitana? Heb bij ej een leuk zadeldekje gezien maar de kleur die ik graag wil verkopen ze niet bij ej.

Naast alle stands die HV Polo verkopen hebben ze dacht ik ook eigen stand. Maar bij de eigen stand is alle duur. Waarschijnlijk omdat dat de huidige collectie is en de andere stands de oude collecties verkopen.

Eens kijken of ik weer wat polo's van ze kan scoren. :=

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:35

Kramer verkoopt wel HV Polo dacht ik. Misschien hebben zij wel wat mee?

RinskeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:06

Vraagje (sorry als de vraag al gesteld is, maar kon het niet zo gauw vinden)

Ik ga via mijn KNHS een kaartje bestellen voor Equitana. Je komt dan op een scherm terecht waar je de ticket kan bestellen. Ik moet dan een keuze maken tussen 2 soorten:
- Beste verfügbare Plätze*
- Messe - 16.00 EUR* (Endpreis zzgl. Verstand)

Wie kan mij info geven wat het verschil hiertussen is?

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:25

Bij ticketmaster kun je automatisch zoeken op 'best beschikbaar' (dat is de bovenste optie), of je kunt zelf alvast een keuze maken (dat is die onderste optie). Bij de Equitana zul je bij 'best beschikbaar' waarschijnlijk gewone messe kaarten van 16 euro krijgen.
Dit systeem gebruikt ticketmaster meer voor concerten, zodat je automatisch de beste plekken kunt zoeken ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 23:16

xLiez schreef:

Voorgaande jaren waren er meerdere stands die HV Polo verkochten (die verkochten dan o.a. HV Polo oude en nieuwe collectie en nog veel meer ander spul). Ook HV Polo heeft zelf altijd een stand, maar hebben dan vaak enkel de huidige collectie in hun stand en niet voorgaande collecties. Maar HV Polo wordt er echt meer dan voldoende aangeboden, welk dekje zoek je?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 00:04

Jaime_ schreef:
xLiez schreef:

Voorgaande jaren waren er meerdere stands die HV Polo verkochten (die verkochten dan o.a. HV Polo oude en nieuwe collectie en nog veel meer ander spul). Ook HV Polo heeft zelf altijd een stand, maar hebben dan vaak enkel de huidige collectie in hun stand en niet voorgaande collecties. Maar HV Polo wordt er echt meer dan voldoende aangeboden, welk dekje zoek je?

Ik zoek het zadeldekje hv polo goodland uit de nieuwe collectie in een kleur die ej niet heeft :) ben benieuwd kom zeker weten wel met een dekje thuis!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 00:16

Oh nieuwe collectie dus? Die heeft de HV Polo stand dan vast!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 01:00

Jester_ schreef:

Ze zijn niet lelijk, en nog zeker niet af :n

Bedoel meer dat door intensief gebruik (en niet al te goed onderhoud, gaat alleen doekje over voor wedstrijden, heb ze nog nooit gevet), ze wat ingezakt zijn.
En beetje heel vies dan :Y)
Maar nog niet lelijk hoor, zeker niet :)
Ik zorg er alleen niet goed voor en loop er ook veel mee :=
Vind het juist daarom voor zo'n prijs nog eigenlijk erg goede laarzen.

Maar ik wil nieuwe omdat ik nieuwe wil, niet omdat het nodig is :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 12:53

Gewoon omdat het kan. :D

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:48

Wat betaal je voor een polo, oude collectie op Equitana?

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:45

Ik probeer tickets te bestellen met KHNS korting en geraak tot aan betalen maar krijg dan de melding 'we're sorry there's been a technical error'. Heeft nog iemand dit aan de hand?

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:18

Tsplendid schreef:
Jaime_ schreef:
Haha hier ook de post, ze zijn dus fanatiek geweest :P

Studentenkorting is inderdaad met een (inter)nationale studentenpas en met een maximale leeftijd van ik dacht 26? jaar.

Oké en weet je toevallig wat voor een pas ze daaronder verstaan? Ik heb wel gewoon een schoolpas namelijk.

2 jaar terug hadden wij ook studentenkaarten, al was ik geen student meer. Oude pas meegenomen maar werd niet om gevraagd.

hier de tickets ook gelijk na aankoop al in de mail

ik heb 2 jaar terug laarzen van 100 euro gekocht bij Pioneer, de rits heeft het laatst helaas begeven maar voor dat geld en gemiddeld 5-6x per week aan vind ik het prima. Waren overigens we super fijn

Ik heb volgens mij 2 jaar terug HV polo's gekocht voor 20 of 25 euro. Maar weet het niet zeker meer.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:46

RinskeH schreef:
Vraagje (sorry als de vraag al gesteld is, maar kon het niet zo gauw vinden)

Ik ga via mijn KNHS een kaartje bestellen voor Equitana. Je komt dan op een scherm terecht waar je de ticket kan bestellen. Ik moet dan een keuze maken tussen 2 soorten:
- Beste verfügbare Plätze*
- Messe - 16.00 EUR* (Endpreis zzgl. Verstand)

Wie kan mij info geven wat het verschil hiertussen is?

Eerste is met plaatsen op de tribune geloof ik..
Messe is alleen toegang tot de beurs volgens mij zover ik duits kan :+

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:30

Thanks, dan kan ik die mooi bestellen

melissa_93 schreef:
Tsplendid schreef:
Oké en weet je toevallig wat voor een pas ze daaronder verstaan? Ik heb wel gewoon een schoolpas namelijk.

2 jaar terug hadden wij ook studentenkaarten, al was ik geen student meer. Oude pas meegenomen maar werd niet om gevraagd.

hier de tickets ook gelijk na aankoop al in de mail

ik heb 2 jaar terug laarzen van 100 euro gekocht bij Pioneer, de rits heeft het laatst helaas begeven maar voor dat geld en gemiddeld 5-6x per week aan vind ik het prima. Waren overigens we super fijn

Ik heb volgens mij 2 jaar terug HV polo's gekocht voor 20 of 25 euro. Maar weet het niet zeker meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:01

Als ik het goed begrijp ben je voor P10 géén milieusticker nodig? En weet iemand hoevaak die pendelbussen vervolgens dan rijden?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 12:04

Die zouden af en aan moeten rijden.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 12:14

Vraagje; Ik ga de woensdag met een stalgenootje. Echter zou ik graag ook nog een dagje met mijn moeder willen. Zij is rolstoel gebonden. Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand of ik dan in de buurt kan parkeren of zo?