Jaime_ schreef:Heb je er misschien een foto van Lois? En wat heb je ervoor betaald, als ik zo vrij mag zijn?
Ik heb er toen 219,- voor betaald, was geloof ik het goedkoopste model van dat merk.
Zal morgen even een foto zoeken en opsturen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jester_ schreef:En na 2 jaar al lelijk?
xLiez schreef:Weet iemand of ze ook HV POLO verkopen op Equitana? Heb bij ej een leuk zadeldekje gezien maar de kleur die ik graag wil verkopen ze niet bij ej.
xLiez schreef:Weet iemand of ze ook HV POLO verkopen op Equitana? Heb bij ej een leuk zadeldekje gezien maar de kleur die ik graag wil verkopen ze niet bij ej.
Jaime_ schreef:xLiez schreef:Weet iemand of ze ook HV POLO verkopen op Equitana? Heb bij ej een leuk zadeldekje gezien maar de kleur die ik graag wil verkopen ze niet bij ej.
Voorgaande jaren waren er meerdere stands die HV Polo verkochten (die verkochten dan o.a. HV Polo oude en nieuwe collectie en nog veel meer ander spul). Ook HV Polo heeft zelf altijd een stand, maar hebben dan vaak enkel de huidige collectie in hun stand en niet voorgaande collecties. Maar HV Polo wordt er echt meer dan voldoende aangeboden, welk dekje zoek je?
Jester_ schreef:En na 2 jaar al lelijk?
Tsplendid schreef:Jaime_ schreef:Haha hier ook de post, ze zijn dus fanatiek geweest![]()
Studentenkorting is inderdaad met een (inter)nationale studentenpas en met een maximale leeftijd van ik dacht 26? jaar.
Oké en weet je toevallig wat voor een pas ze daaronder verstaan? Ik heb wel gewoon een schoolpas namelijk.
RinskeH schreef:Vraagje (sorry als de vraag al gesteld is, maar kon het niet zo gauw vinden)
Ik ga via mijn KNHS een kaartje bestellen voor Equitana. Je komt dan op een scherm terecht waar je de ticket kan bestellen. Ik moet dan een keuze maken tussen 2 soorten:
- Beste verfügbare Plätze*
- Messe - 16.00 EUR* (Endpreis zzgl. Verstand)
Wie kan mij info geven wat het verschil hiertussen is?
melissa_93 schreef:Tsplendid schreef:Oké en weet je toevallig wat voor een pas ze daaronder verstaan? Ik heb wel gewoon een schoolpas namelijk.
2 jaar terug hadden wij ook studentenkaarten, al was ik geen student meer. Oude pas meegenomen maar werd niet om gevraagd.
hier de tickets ook gelijk na aankoop al in de mail
ik heb 2 jaar terug laarzen van 100 euro gekocht bij Pioneer, de rits heeft het laatst helaas begeven maar voor dat geld en gemiddeld 5-6x per week aan vind ik het prima. Waren overigens we super fijn
Ik heb volgens mij 2 jaar terug HV polo's gekocht voor 20 of 25 euro. Maar weet het niet zeker meer.