Ik weet er weinig op te zeggen TS, maar ik wil je enorm veel sterkte wensen en een digitale knuffel geven. Mijn hemel, wat moet dit moeilijk voor jou zijn zeg
Wat verschrikkelijk.. heb er geen woorden voor. heel veel sterkte..
Rohol
Geplaatst: 12-03-15 18:25
Heel veel sterkte toegewenst, het is een verschrikkelijk..
SpeechLess
Geplaatst: 13-03-15 16:57
Oh jeetje, wat erg. Ik kende jullie niet als bokt-koppel, maar de foto van jullie samen is echt geweldig om te zien. Wat een vreselijke manier om zo afscheid te moeten nemen van je geliefde.. De tranen bungelen hier over m'n wangen.. Ontzettend veel sterkte gewenst met de verwerking van dit zware verlies.
Normaal ben ik nooit echt begaan met topics op bokt, maar bij dit topic is het anders. Elke dag denk ik aan je en kijk ik in dit topic. Stom eigenlijk want een leuke update ofzo zal er nooit komen. Het is zo oneerlijk, dat zelfs ik het blijkbaar niet kan bevatten.
Beste TS, Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je lieve vriend een mooi afscheid heeft gehad.
Barcelano
Geplaatst: 14-03-15 20:42
ohhh jeetje lees dit met een brok in me keel....Heeel veeel sterkte meid!!
laauraax
Geplaatst: 14-03-15 20:44
Wat een verhaal.. krijg er een brok van in mijn keel. Helaas mijn vriend ook kwijt geraakt 2,5 jaar geleden. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd Ik weet hoe zo'n gevoel van onmacht het is.. ineens zijn al je toekomst plannen weg.. het leven is zo oneerlijk! Mocht je behoefte hebben, mag je mij altijd pben. Je zal het enorm zwaar krijgen de komende tijd, en ookal voelt het nu nog lang niet zo, en dat mag, het wordt ooit beter. Respect voor je!
Wat ontzettend heftig. Ook ik krijg de tranen in mijn ogen hiervan. Ik wens jou en de familieleden en vrienden allemaal heel veel sterkte toe bij dit verlies.
Birmaantje
Geplaatst: 16-03-15 11:12
Wat heftig, wat een pech! Heel veel sterkte met dit grote verlies
xIndyraah
Geplaatst: 16-03-15 12:26
Niet te geloven... Heb gedurende mijn job al veel verdriet en verlies gezien bij anderen, kan me voorstellen dat er geen woorden bestaan voor jou verdriet/verlies... Ik hoop dat je terug de moed vind om verder te gaan en terug geluk te vinden! Heel heel veel sterkte!