Stille meeleezer kruipt ook onder steen vandaan. Had dat liever gedaan om je te feliciteren na de eerste koers ofzo, maar helaas mag het niet zo zijn. Heel erg veel sterkte!
Licor
Geplaatst: 13-07-15 17:14
Zo oneerlijk! Dit hadden jullie niet verdient! Heel veel sterkte met dit grote verlies
Stille meelezer hier.. Ik volgde je topic omdat ik het wel intressant vond hoe dat allemaal in zijn werk ging, koersen beleren etc.
Maar jeetje zo'n nare wending... Wat vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!
Julu72
Geplaatst: 13-07-15 17:21
Heel veel sterkte gewenst! Wat een ontzettende klap moet dit voor je zijn. Ik ben ervan overtuigd dat Graasje weet hoeveel ze voor je betekent en dat ze je niets kwalijk neemt. Je bent een superbazin! Ze zal vast bij je blijven en je bijstaan, misschien niet voor anderen zicht-/merkbaar, maar voor jou wellicht wel. Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde...
Ik lees al met je topic mee vanaf je eerste bericht. Ik heb nog nooit eerder gereageerd, maar nu kan ik niets anders dan je heel erg veel sterkte wensen. Wat een bijzonder paard is Graas toch.
Verschrikkelijk dat je haar moet laten gaan, heel veel sterkte met de verwerking van het verliezen van jouw once in a lifetime horse..
Ik kruip ook even onder mijn steen vandaan. Ik lees je posts altijd met veel plezier, maar de laatste berichten waren niet heel plezierig om te lezen. Wat een naar nieuws. Heel veel sterkte!!
MabuPets
Geplaatst: 13-07-15 17:50
Jeetje zeg. Ik lees van het begin al stilletjes mee en heb altijd met veel interesse jullie verhalen gelezen. Wat een vreselijk besluit heb je moeten nemen eerlijk maar vreselijk.
Heel veel strekte de komende tijd..
karlli
Geplaatst: 13-07-15 17:51
Jeejtje, wat ontzettend moeilijk zo. Heeel veel sterkte dan ook de komende tijd
xRiiannex
Geplaatst: 13-07-15 17:51
Sterkte! Ik lees al van het begin af aan mee en had dit nooit zien aankomen. Ze is een echte vechter maar dit houd geen 1 paard vol..
Es_ther
Geplaatst: 13-07-15 17:53
Heel veel sterkte Cathy . Tranen in mn ogen, Graas was geweldig en jullie waren samen geweldig!
Pizzazz
Geplaatst: 13-07-15 17:54
Afschuwelijk... klotezooi! Veel sterkte, het zal wel even duren voordat je dit een plekje hebt gegeven
kking
Geplaatst: 13-07-15 18:10
Vreselijk wat een rotnieuws. Ik had zo graag nog in jullie topics overwinningen op jullie zelf en op de rest willen lezen. Helaas mag het niet zo zijn.
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen, nu, straks en later. Knuffel uit Hoorn
Ik heb nog meer respect voor je na dit topic...je liefde voor de drafsport en voor het paard wat jou daar het plezier in kon geven.
Sterkte Cathy
Liselot
Geplaatst: 13-07-15 18:11
Niet het nieuws waar ik op gehoopt had. Wat vreselijk klote dit! Heel veel sterkte de komende tijd
urosa
Geplaatst: 13-07-15 18:13
Ach nee... heel veel sterkte met het afscheid. Ik vind het heel triest dat laatste filmpje, niks over van het paard op de eerste pagina's
Respect dat je zoveel hebt gedaan om haar te helpen, des te triester dat het niet zo heeft mogen zijn. Only the good die young zeggen ze dan...
esmee1233
Geplaatst: 13-07-15 18:14
Oh nee dat meen je niet... Wat ontzettend klote nieuws... En we hoopten allemaal op het goede.. Heel erg veel sterkte de komende tijd Enorm veel respect dat je zoveel voor haar gedaan hebt!
Gvd dit is zo niet eerlijk. Ik had jullie het zo gegund alle verhalen die je schreef je kon de band gewoon lezen het is niet eerlijk. Heel veel sterkte ruitje met deze ontzettend dappere keuze
1810naomi
Geplaatst: 13-07-15 18:17
Ach wat erg... ik hoopte nog zo dat ze er bovenop zou komen. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Graas is en blijft een bijzonder paard.
Ik kruip ook uit de meeleeshoek vandaan, wat had ik gehoopt op positief bericht ... en dan lees ik dit, met tranen in mijn ogen. Lieve Ruitje, je hebt alles gedaan wat binnen je kunnen lag voor knappe Graas Sterkte, hier zijn geen woorden voor.