Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veel geld uitgeven aan eten doe ik niet, koop liever de nodige dingen voor paardje lief
Vanmorgen besteld. Ilovedewie schreef:Ik hoop maar dat ik kan komen.. ik wordt vandaag wss opgenomen in het ziekenhuis en moet minimaal tot donderdag blijven. Ik heb kaartjes voor zaterdag dus hoop maar dat het lukt....
Ilovedewie schreef:Ik hoop maar dat ik kan komen.. ik wordt vandaag wss opgenomen in het ziekenhuis en moet minimaal tot donderdag blijven. Ik heb kaartjes voor zaterdag dus hoop maar dat het lukt....

_Irene11_ schreef:Weet iemand wat de clinic "Kijken door de ogen van de jury" (op zaterdag) inhoudt? Wat gaan ze daarbij doen?
Ik wil daar graag heen. Maar er staat op de site van Horse-Event geen verdere informatie.

noorhermans1 schreef:Ilovedewie schreef:Ik hoop maar dat ik kan komen.. ik wordt vandaag wss opgenomen in het ziekenhuis en moet minimaal tot donderdag blijven. Ik heb kaartjes voor zaterdag dus hoop maar dat het lukt....
T gaat wel lekker, ik zot nu ook thuis met een oor- en oog ontsteking..
Gaaf zeg, gefeliciteerd Irisje!
hexodrien schreef:Weet er toevallig iemand waar ik het abonneenummer kan vinden van Bit? (voor bestellen kaartjes).
Mocht er iemand nog twee kaartjes te koop hebben voor zondag voor een schappelijke prijs natuurlijk ook welkom...
En nog een vraagje, is er toevallig iemand zondag op Horse Event die een mooie hengstenvlecht kan maken?