Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amaryllis schreef:Nou de negatievelingen kunnen juichen; er was een Jazz bij waar Gert niet op heeft kunnen komen.
andere kant van het verhaal: paard is al een jaar mee aangeklooit met als gevolg dat niemand er meer op komt, zelfs Gert vanavond niet. Paard kwam wat ik begreep daarna naar hem toe, en er komt een foto in de paard&sport als ie gelukt is.
Moraal van het verhaal: een goed begin is het halve werk. Nu ik hem zelf eens aan het werk heb gezien weet ik het zeker: hij IS het goede begin voor een paard.
karlijn1985 schreef:Amaryllis schreef:Nou de negatievelingen kunnen juichen; er was een Jazz bij waar Gert niet op heeft kunnen komen.
andere kant van het verhaal: paard is al een jaar mee aangeklooit met als gevolg dat niemand er meer op komt, zelfs Gert vanavond niet. Paard kwam wat ik begreep daarna naar hem toe, en er komt een foto in de paard&sport als ie gelukt is.
Moraal van het verhaal: een goed begin is het halve werk. Nu ik hem zelf eens aan het werk heb gezien weet ik het zeker: hij IS het goede begin voor een paard.
Volgens mij weet ik om welk paard dit gaat.. Gister zag ik een filmpje voorbij komen dat ze op dit paard zitten, maandag al, gister weer een stapje verder. Met rust veel belonen en verder geen gedoe.
Volgens mij valt dan dat "klooien" wel mee dus!!
IMJ schreef:Geerke, ik denk dat Karlijn de eigenaren van Energy (Jazz)bedoelt.Dat die niet zomaar aanklooien omdat ze er (als ze het over hetzelfde paard heeft) inmiddels al op zitten en het goed gaat.
Vala schreef:Het gaat om de 4 jarige Jazz ruin Energy @Karlijn
IMJ schreef:Waar zag jij dit filmpje? Ik ben nl heel erg benieuwd!
En er was er 1 waar hij niet op kwam. Dat zou hij de dag erna weer oppakken.
romancehorse schreef:Voor de positieve en negatieve mensen.![]()
![]()
![]()
Na twee dagen Gert van het hof, is mijn zusje er vandaag weer op gegaan!!!
Na drie dagen kon zij er weer zelf opstappen en met succes.
Dus dat is al vrij snel.
Morgen krijgen jullie meer nieuws hierover.
Dan hoor ik het fijne hierover en eventueel een filmpje !!!

romancehorse schreef:Voor de positieve en negatieve mensen.![]()
![]()
![]()
Na twee dagen Gert van het hof, is mijn zusje er vandaag weer op gegaan!!!
Na drie dagen kon zij er weer zelf opstappen en met succes.
Dus dat is al vrij snel.
Morgen krijgen jullie meer nieuws hierover.
Dan hoor ik het fijne hierover en eventueel een filmpje !!!