KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mettee

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:35

Hmm warme broodjes en thee (:
Strakjes met caro samen rijdennnn

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 19:04

nice!

Shakespeare workshop was eigenlijk echt hartstikke leuk hahha :D

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:39

Hahaha ik ben ook niet zo fan van roze Mieke! :') Felle kleurtjes vind ik ook altijd wel leuk!

Vanmiddag lekker los gesprongen met mn shetlanders, echt lachen met die beesten haha :) Ze deden het wel goed! :)
Morgen weer rijden :)

ahh fijn dat het meeviel Nadine! :)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:58

ja idd fijn dat het meeviel nadine !

ohh dat is zo grappig he floor !
mijn shetje kan niet springen maar soms gaan we balkjes draven en dan springt die dr heel hoog overheen.
hij vind het nog een beetje engg, maar met meisje erop stappen ze nu al balkjes en het gaat al steeds beter (:"

toenstraks samen met mette geredenn, was wel weer even gezellig !
zielona wil alleen heel snelmet dr hoofdje weer omhoog als er bijvoorbeeld een auto langskomt ofzo. maar zelfs dat gaat al steeds veel beter (:

tot 29 april is dr actie bij divoza dat je 15 euro korting krijgt als je voor meer als 70 euro kooptt.
ik ga voor zie en mij een anky setje kopen, dus dekje, bandages en polo, weet alleen nog niet welke ik wilde eigenlijk die milka paarse maar die knal blauwe vind ik ook wel echt heeel leukk (:
maar 29 april is zielona 'jarig' dus mooie gelegenheid om dan te kopen hahahahah.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:09

Jeej heb een bon can divoza hahahah 15 euro lente shoppen (:
Beetje jammer dat ik aan t sparen ben.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 09:40

@ Mette, ooh warme broodjes en thee, super lekker :P . En de bon van de Divoza heb ik ook, dus we kunnen met z'n allen shoppen haha :D .

@ Nadine, haha fijn dat het meeviel! Mwaa 6vwo is best leuk soms hoor, want je doet bijna niks meer :P , maar het is wel een hoop stress helaas :').

@ Floor, altijd leuk he die shetjes! Echt zo grappig om te zien altijd :P

Ja ik ga eens kijken voor oranje of paarse set, misschien is dat wel leuk ^^.

Zometeen dressuurles bij stal Argonaut met poonie, om even in een 20x60 bak te oefenen, hopelijk wordt het wat :)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 15:06

I zou naar een nieuwe stal gaan maar ze hebben uiteindelijk to h besloten om geen lessen te gaan geven!
Dus nu kuijken bij andere clubs..

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 15:27

nice mieke!

weekendd =:) wel drukke week volgende week (och wat een mooie zin :+ ) maargoed ;p

zo eerst even naar stal twittertje rijden :)

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 17:00

Haha ja volgende week wordt echt een hel :+ . Succes met rijden!

Ik ga me zometeen maar eens klaarmaken voor dansles :')

Beetje vreemde vraag misschien: Weten jullie trouwens of er een diepvries, koelhoud-ding aanwezig is op de instructieweken? :+

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:50

ik heb volgende week maar drie daagjes les en dan donderdag en vrijdag vrijjj (:

ahahahha ik zou het echt niet weten mieke ;p
hoezo heb je die nodig dann?

awhhh ik krijg echt de neiging om mn anky setje nu al te komen vooral met al die kortingcodes en alles.
maar ik heb met mezelf afgesproken tot eind aprill, want dan is het er ook nog wel en heb ik ook al weer wat meer geld gespaard (:

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 19:06

geeeen idee :P voor koelbandages? denk het haast wel, stel dat een paard/pony een blessure oploopt op kamp is het altijd handig om icepacks bij de hand te hebben, niet? :P

super fijn gereden net, mainnn wat ging ze lekker! :D

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:09

Volgende week donderdag krijg ik mijn 2e rapport en vrijdag en maandag vrij (:
Net epke gelongeerd, beest werd helemaal gek en ging helemaal steigeren enzo en toen viel die op zijn kont, vond ie leuk dus hij bleef zitten hahahahaha.

Volgende week springwedstrijdje (:

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:13

awh fijn nadine !
ik denk dat ik zo ook maar even ga rijdenn (:
morgen wss voor het eerst thuis naar buiten,
ik heb zolang niet buiten gereden omdat toen ze nog op andere plek stond is ze namelijk in keiharde galop terug naar 'huis' gerend en er was niemand die dr tegen kon houden, ik ook niet. ben me echt kapot geschrokken en sindsdien durfde ik niet meer naar buiten zonder aan touwtje gehouden te worden en alles..
ik weet het een jaar is lang, maar ik was gewoon te bang en ik voelde me er niet goed bij.
maar ik durf het eindelijk weer aan omdat het nu zo goed gaat in de bak.
dus we zullen morgen zien, gewoon kijken hoe ver we komen. :D

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 22:12

hmm even een vraagje;
ik zou met Pasen weer op wedstrijd gaan, en nu zijn we aan het kijken voor het inschrijven maar zowat alles hier in de buurt is al meteen weer op grasbodem. Normaal gesproken is dat geen probleem, schroeven dr in draaien en rijden maar, maarja ponylief staat nu nog niet op schroefgaten en ik weet niet zeker of dit gaat lukken voor volgend weekend.. Nu twijfel ik dus of ik wel of niet op grasbodem zal starten :=

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:14

Kan toch wel gewoon? Ep heeft geen eens ijzers waar die dingen inkunnen en rijd ook gewoon met sneeuw! Ik start ook met pasen, maar dat is outdoor op zandbodem.. wel fijn!

Er gaat waarschijnlijk iets heel leuks gebeuren maar niemand mag het weten, alleen een vriendin van mij want die heeft er een beetje mee te maken en caro wil ook steeds weten maar mag niet hahaha ze kan echt goed zeuren ;p

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-13 22:17

ben je door met the voice? :))

haha ja ik weet dus niet, zonder ijzers is vgm net wel wat steviger dan met ijzers zonder schroeven dr in.. zucht ik weet het echt niet, hoeft maar net beetje glad te zijn.. :=

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:27

Hahaha nee dat is het niet, dan zou ik het wel zeggen! (:

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 22:37

mette is gemeen.

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:19

@ Nadine en Caro: ja ik heb zo'n koelhoud ding nodig voor m'n icepacks na de crosslessen inderdaad :P , poonie heeft gevoelige peesjes :P .

En Nadine, je hebt ook van die schroeven die je over je ijzers heen kunt zetten, voor als je geen schroefgaten hebt, met een soort klemmetje. Misschien kun je daar eens naar kijken :)? Dan kun je alsnog op gras starten. En nice dat je fijn gereden hebt :P!

Caro, ik begrijp je helemaal met dat buiten rijden. Dat kan je zo lang nog achtervolgen, ik vind buitenrijden ook nog steeds erg lastig, ik ben ook niet meer naar buiten geweest de laatste 3 jaar.

Zoo zometeen poonie vlechten, morgen dressuurwedstrijdje, kijken of we weer wat puntjes voor het Z kunnen verzamelen :).

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:22

Succes met je wedstrijd Mieke! :)

Je kan inderdaad voor die dingen kijken die Mieke zegt Nadine. ;) Weet alleen niet hoe duur die dingen zijn en of het niet handiger is om er even ijzers met stiftgaten onder te zetten.
Met alleen ijzers op gras zou ik het ook wel eng vinden hoor

Ik heb me ook weer opgegeven voor wat wedstrijdjes :)
14 april als het goed is weer B dressuur en de 19e oefenspringen, op 90 cm en 1 m :) Als dat een beetje fijn gaat met hemelvaart debuut in het springen :D
Gelukkig geen stiftgaten nodig, die heeft die nu niet in zn ijzers := Alleen 13 mei weer een een crosstraining op gras, maar denk dat hij dan wel weer nieuwe ijzertjes nodig heeft haha

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:35

ja succes mieke !

oe spannendd flooor !

volgende weeek ga ik me wss inschrijven bij PC en dan ga ik gelijk mn startpas aanvragenn (:
en dan proberen beetje snel winstpunt te halen en dan verder gaan met springen en heel soms dressuur wedstrijdje omdat het moet van iedereen om me heen. alleen dressuur is zo niks voor ons, hahaha. :=

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 10:01

succes mieke!
oehh nice floor! :D

oh da's handig, die klemmetjes, nog nooit van gehoord! gisteren met mama besloten gewoon wat verder weg te gaan omdat we het toch niet aandurven, hoeft maar net mis te gaan.. := maargoed dus komend weekend en de week daarop weer op pad :Y)

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:45

Leuk Floor! Ik hoop voor je dat je snel je debuut kan maken :)!
En Caro, dat winstpunt in dressuur komt vast goed :). Zoek een heel klein wedstrijdje op, daar rijd je meestal snel een puntje want op de meeste kleine wedstrijden zit een vrijgevige jury := . En dan kun je eindelijk gaan springen, is ook zóóveel leuker haha!

Ja die klemmetjes zijn echt een uitkomst, ik gebruik ze als noodschroeven als ik in de winter toch ergens naartoe moet of als de smid de gaten vergeten is :+. Maar het is wel slim dat je even wat verder weggaat, liever wat verder weg dan onnodig risico toch :).

Hmm... we moeten toch maandag met Handsome naar de kliniek, ze heeft wat tandproblemen waardoor ze niet kan eten en het bit niet aanneemt, tja je hebt paarden of je hebt ze niet he, hoe zou het paardenleven zijn zonder al die blessures etc. :( .

En weet iemand nog leuke dekjes? Ik vind de dekjes die er nu zijn een beetje saai :(

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 10:50

balen mieke! beterschap voor Handsome :(:)
pfff ik kan het zo te horen echt afkloppen met Twitter, die heeft 1x een kleine ontsteking gehad, antibiotica dr in en na 3dagen was alles weer goed, en dat in zo'n anderhalf jaar tijd!

haha ja indd, better be safe than sorry :Y)

omg yesssss het 8ste wereld wonder heeft zojuist plaats gevonden; nadine staat een 5.60 voor economie, een 6 afgerond dus, waardoor ze nu geen een onvoldoende op dr rapport heeft =:)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:52

Hv polo dekjes <3

Ennn, bij kleine wedstrijdne zijn ze streng hoor. Caro en ik startte allebei in Empe maar caro verdiende veel betere pubten dan 166.. Maar caro ga je nu ook naar olst,? Daar zijn we niet zo streng hoorde ik (:
Hoop dat ik dan ook me wjnstpunt heb