ik werk fulltime, koophuis en bijna het dubbele qua leeftijd
Maar toen ik >20 was kocht ik van mijn vakantiegeld al paardenspullen (zadel etc)
Ieder jaar koop ik voor dat geld een grote uitgave, zoals trailer (2e hands), zadel, laarzen ed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt maanden opzoek geweest naar laarzen, niks paste. Ik heb vrij dunne kuiten, korte bovenbenen maar wel maat 39. Ze waren allemaal te hoog, te wijd, en als dat dan goed zat was het maatje 34.. Ja dat wordt krap
)
Petrie's heb ik niet echt het geld voor over... Heb namelijk net een nieuw zadel voor Uggs gekocht, da's al een rib uit m'n lijf.
sigridquinty schreef:Ik heb een alles koop tik! Heb veel dekjes veel hoofdstellen veel laarzen en veel hebbe dingetjes! Maar goed wel zelf voor gespaard
sigridquinty schreef:Ja ze noemen mij ook verwend idd! Maar ze weten de helft niet! Bij ons op concours als ik iets nieuws heb dan zeggen ze al gauw dat ik maar lief voor mn pappie moet zijn, uh ja dat was vroeger zo nu koop ik het zelf mensjes! Echt oneerlijk he!
Maar als je ieder weekend 3 dagen in de kroeg zou zitten zegt niemand er iets van.