KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:59

:+ ik werk fulltime, koophuis en bijna het dubbele qua leeftijd :D

Maar toen ik >20 was kocht ik van mijn vakantiegeld al paardenspullen (zadel etc) :)

Ieder jaar koop ik voor dat geld een grote uitgave, zoals trailer (2e hands), zadel, laarzen ed

original

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:20

Wat komen er mooie laarzen voorbij zeg!
Stalgenoten van mij doen ook al jaren met de Petrie Olympics (met rits aan de binnenkant) en die rijden meerdere paarden op een dag. Dus ik hoop dat die van mij ook zo lang mee gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:25

Ik heb ook de Petrie Olympics. Heb nog nooit problemen met de rits gehad, heb ze nu bijna 2 jaar.
Over een maandje komen mijn nieuwe binnen, de Petrie Athene's, voor concour.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:49

Ik heb ook petri's, de petri conventry volgens mij. Ik had weinig keus :') Echt maanden opzoek geweest naar laarzen, niks paste. Ik heb vrij dunne kuiten, korte bovenbenen maar wel maat 39. Ze waren allemaal te hoog, te wijd, en als dat dan goed zat was het maatje 34.. Ja dat wordt krap :+

Deze paste ik en zaten echt meteen helemaal haleluja! Heb ze al een flinke tijd maar ze blijven erg mooi.
(Behalve toen ik vorige week de rits onvoorzichtig dicht deed.. hij wou niet meer naar boven en niet meer naar beneden.. Uiteindelijk heb ik een half uur op mn buik languit op de keukentafel gelegen en mijn vader maar aan die rits sjorren.. geen beweging!! Toen het maar opgegeven, in de deurpost gaan zitten zodat ik me vast kon houden aan de muren en mijn vader maar trekken aan die laars.. pff.. ik dacht echt dat mijn hele been van mn lichaam getrokken zou worden.. maar uiteindelijk (drie kwartier later) was'ie uit en kon de schoenmaker de volgende dag de rits losmaken _/-\o_ )

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:54

Ik heb Cavallo laarzen. Zitten ook echt heel fijn :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:55

:+ ik zie het al voor me...

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:12

haha ik zie het ook al helemaal voor me Debbie! :+

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:23

hahaha ik ook debbie! ook omdat die rot petrie's van mij geen rits hebben heb ik het zelfde meegemaakt omdat ik mn laarzen knecht kwijt was!!! oke ik heb ze nu in mn hoofd en nou gauw naar drunen om ze op maat te laten maken! ik heb nu ook die ottaviano van DeNiro en die zitten helemaal lekker! en nog nooit wat mee geweest al die jaren! dus uiteindelijk besloten!

Merk: DeNiro boots
Model: Ottaviano
Kleur: blauw
Details: lak randje bovenaan, lak aan de punt, verder kleine lak accenten, een klein stras vierkantje, hoge dressuur boog, en last brushed blue!!!!!! heel apart dus maar past helemaal bij mn wedstrijd outfit! ik moet alleen nog een blauwe zweep! maar ze zijn niet naar mn zin....

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 06:43

Ik heb donkerblauwe Petries en zwartlak met witte stiksels en houtzooltje. Ben er echt weg van, maar stiekem droom ik alweer van nieuwe hihi

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 06:51

Ik vind zwart gelakte Lipica's wel mooi voor onder m'n wedstrijd outfit! :j Petrie's heb ik niet echt het geld voor over... Heb namelijk net een nieuw zadel voor Uggs gekocht, da's al een rib uit m'n lijf. :')

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:50

Ik heb nog een paar zo goed als nieuwe Petrie Olympics in de aanbieding! Geef mij maar zachte springlaarzen, kan er niet zo aan wennen.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:53

Pfff, ben zooooo blij dat ik geen laarzen-koop-ziekte heb... Moet gewoon zwarte hebben, met rits, en klaar is kees.
Ben nu wel op zoek voor als kk thuis kom, maar kan niet echt iets vinden naar mijn zin. Zal wel weer dezelfde worden als die ik nu al twee keer achter mekaar gekocht heb. Doe er ongeveer een jaar mee en dan zijn ze echt op. Maar ik loop er dan ook dag en nacht op.
Denk dat ik wel weer gelijk 2 paar koop, dan heb ik ook weer een setje voor op concours. Dat vind ik wel erg fijn.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 07:57

Welke laarzen zijn dat? Ik heb ooit eens USG laarzen met veters gehad. Waren ook top! Kan ze alleen nergens meer vinden.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 08:43

Heb nu mountain horse. En dan de high rider meen ik. Die is wat lomper dan de dressuur variant ;)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:34

Ik heb trouwens zo'n 7.5 jaar geleden Cavallo laarzen gekocht, Cavallo junior, daar zat wat elastiek in voor het geval je kuiten nog breder worden en als je een zooltje eruit haalde dan was ie een schoenmaat groter. Ideaal als je net 15 bent.

Oh echt ik kan in die laarzen slapen! Ze zitten zo lekker.. en nu 7.5 later dus rij ik er thuis nog steeds mee. Al wel een aantal keer een nieuwe rits in laten zetten maar verder zijn ze nog prima. En rij er al die jaren dus echt dagelijks mee..
Inmiddels voor wedstrijden en les dus m'n petrie's maar deze oude Cavallo's zitten stiekem nog veel lekkerder :o

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:45

Gelukkig heb ik ook geen laarzenkooptik. Maar heb dit dan weer wel met hoofdstellen. Heb er op dit moment 6 in mijn kast hangen + nog een aantal thuis. Denk in totaal rond de 12 :')
Maar ik rijd hem altijd met mijn bruin rondgenaaide. Ook op wedstrijd terwijl ik een zwart zadel heb. Maar ik moet natuurlijk wel mijn geluks hoofdstel in hebben :')

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:51

Ik heb een alles koop tik! Heb veel dekjes veel hoofdstellen veel laarzen en veel hebbe dingetjes! Maar goed wel zelf voor gespaard :j

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:54

sigridquinty schreef:
Ik heb een alles koop tik! Heb veel dekjes veel hoofdstellen veel laarzen en veel hebbe dingetjes! Maar goed wel zelf voor gespaard :j

Ja inderdaad. Er noemde iemand mij laatst verwend omdat Gijs stik in de spullen. Van dekens tot peesjes. Maar ik heb altijd alles zelf voor hem gekocht en werk hard om hem te kunnen onderhouden.

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:56

Ja ze noemen mij ook verwend idd! Maar ze weten de helft niet! Bij ons op concours als ik iets nieuws heb dan zeggen ze al gauw dat ik maar lief voor mn pappie moet zijn, uh ja dat was vroeger zo nu koop ik het zelf mensjes! Echt oneerlijk he!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:58

sigridquinty schreef:
Ja ze noemen mij ook verwend idd! Maar ze weten de helft niet! Bij ons op concours als ik iets nieuws heb dan zeggen ze al gauw dat ik maar lief voor mn pappie moet zijn, uh ja dat was vroeger zo nu koop ik het zelf mensjes! Echt oneerlijk he!

Ja vind het altijd hatelijk. Ze weten inderdaad eigenlijk helemaal niks van je maar oordelen wel. Ik werk sinds dat ik 14 ben zodat ik een eigenpaard kon kopen/onderhouden en dat ik de rest van mijn geld in paardentroep steek ipv ieder weekend op stap te gaan beslis ik altijd nog zelf :) Maar als je ieder weekend 3 dagen in de kroeg zou zitten zegt niemand er iets van.

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:03

Nee precies! Mn allereerste eigen beestje hen ik stiekem gekocht van mijn spaarcentjes dat wisten me ouders niet tot die op de stoep stond! Uiteindelijk hebben ze met die andere paarden wel een beetje gesponserd en ik me pa ook zoch gaan verdiepen in de paarden dus dan doen we het ook samen! Maar spullen koop ik allemaal zelf! Punt uit stomme mensjes op concours hahahahahahah :P

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:06

Mensen verklaren mij ook voor gek, ik hou van mooie spullen en goeie kwaliteit.
Ik heb parlantie laarzan (op maat gemaakte, semi laklaarzen) voor op CC, zal de prijs hie maar niet neer zetten, krijg er nog steeds klapperende oren van als ik het hardop noem.
Parlanti schoenen en chaps voor gewoon trainen.
En sinds een paar weken in het bezit van een witte animorijbroek met swaroski steentjes, iedereen verklaarde me voor gek en noemde me soms zelfs verwend. dat ik een broek kocht voor zoveel geld. Maar hee ik heb er keihard voor gespaard dan is het extra leuk om zoiets te kopen

sigridquinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:10

Precies em! Ja die parlanti spullen zijn echt goed! En ik vind gewoon dat ze dan maar jaloers zijn hoor! Gehehehehe

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:02

Wanneer gaat die pokke sneeuw nou eens weg. Wil zo graag met mijn nieuwe projectje beginnen :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:23

_coquette_ schreef:
Wanneer gaat die pokke sneeuw nou eens weg. Wil zo graag met mijn nieuwe projectje beginnen :D

zondagmiddag zet de dooi in *\o/* volgende week zelfs 11 graden :P