- een regendeken
- bruin anky dekje
- eurostar dekje
- 3 paar sokken van hv polo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emmaa_ schreef:Voor de mensen die echt tentenkampers zijn (ik dus duidelijk niet) stel ik ga op dinsdag, zijn er dan nog spullen die de moeite waard zijn of kan ik beter gewoon langs de hypo in Utrecht gaan, dan maar zonder korting?
Lootje1991 schreef:Emmaa_ schreef:Voor de mensen die echt tentenkampers zijn (ik dus duidelijk niet) stel ik ga op dinsdag, zijn er dan nog spullen die de moeite waard zijn of kan ik beter gewoon langs de hypo in Utrecht gaan, dan maar zonder korting?
Er zijn nog best wel wat spulletjes over maar je moet niet savonds gaan want dan zijn ze al aan het opruimen en de beste maat dekens zijn weg etc maar als je voor snoepjes anti klit borstels ed gaat is er vast nog wel wat. Ik ga dinsdag ook nog ff met een vriendin maar ben al wel geweest hihi
__nina schreef:Ik heb vanmorgen ook weer leuke dingen gekocht
- een regendeken
- bruin anky dekje
- eurostar dekje
[ Afbeelding ]
__nina schreef:Ik heb vanmorgen ook weer leuke dingen gekocht
- een regendeken
- bruin anky dekje
- eurostar dekje
[ Afbeelding ]
JuudKaas schreef:__nina schreef:Ik heb vanmorgen ook weer leuke dingen gekocht
- een regendeken
- bruin anky dekje
- eurostar dekje
[ Afbeelding ]
Ik heb dezelfde deken!
Ash_ schreef:Zo is het hoofdstel die ik gekocht heb (western) Bitje zit alleen nog niet goed. Ff 2 seconden ingehangen.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 4202_n.jpg
_Bianca schreef:saabine schreef:Das balentoen ik er woensdagavond was zeiden ze ja ze komen misschien nog wel binnen.
moet zo nog terug om mn bandages en onderlappen terug te brengen want ben niet zo'n bandageerexpert is geblekenweet niet of je dan geld terugkrijgt of iets anders uit moet zoeken? (Heb ze nog niet gebruikt hoor, heb geoefend met bandages van stalgenootje)
Laat je me even weten of het gelukt is, dat terugbrengen? Ik moet eigenlijk ook mijn mooie crèmekleurige rijbroek terugbrengen, omdat ik er niet mee mag starten FNRS. Speciaal nagevraagd daar en medewerksters zeiden dat het mocht, maar het mag dus niet..
Ash_ schreef:Morgen naar hypoplaza. HVpolo jas die ik heb gekocht is nu al een drukknoop kapot met als gevolg gat in mijn jas. Had hem een uurtje aan.
Hopelijk hebben ze het in den haag anders miss toch terug naar rotterdam op de valreep