Wij waren er ook voor de eerste keer op de Almelose Ruiterdagen. Complimenten voor organisatie, accommodatie en vrijwilligers enz. Hebben een super ervaring gehad. Komen volgend jaar ook zeker weer terug! Eventueel puntje: misschien nog iets van een pasta tentje als eetgelegenheid erbij zetten? Nu had je 's avonds alleen die Duitse tent en na een paar dagen wil je toch eigenlijk ook best wel eens wat gezonders eten.
Debo: ik weet niet of je zelf kookgelegenheid hebt, maar er zit een supermarkt op goed 5 minuten lopen van het terrein. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet heel erg fan van die duitse tent ben
c_alsemgeest Ik kan de foto"s nog niet vinden alleen de pony"s !!! Waar staan heb jij ze gevonden ??
c_alsemgeest
Geplaatst: 02-07-13 09:22
als je je startnr intypt... maar de dagen staan ook niet goed... misschien zijn ze er nog in bezig. Wat wel vreemd is... als ik goed staar op die foto's lijkt de ruiter wel 1161 op het dekje te hebben staan, alleen geen officieel almelose ruiterdagen startnummer?
Wel bagger... wilde er namelijk een aantal bestellen
Hihi! Nog even geduld dus,, maar ze zijn er mee bezig aangezien die van de pony's er al wel op staan.
c_alsemgeest
Geplaatst: 02-07-13 09:45
ja fijn
Unitieterd heeft nu lekker vakantie, staat halve dagen op het land (langer kan niet door zijn maag/darm problemen) en verder lekker bos en strand ritjes
Even een vraag over het algemeen in Almelo! Wij zijn geweest en kwamen thuis met allemaal rode bultjes, nu contact gehad met GGD en die vragen zich af of er meerdere mensen op het terrein van ARD dot hadden. Als dit zo is kan het de eikprocessierups zijn. Als niemand behalve wij dit hebben, zal er iets in ons huisje gezeten hebben.