Wat balen van Sjol joh
Da's toch wel een nachtmerrie hoor, paard niet rad net als je zoiets wil gaan doen.
Jotoma schreef:@amable: keek net op je profiel om Jauke te bekijken. Als ik ooit een zak met geld krijg wil ik een PRE valk, zie dat jij een cruzafo hebt. Wat een prachtig dier! Die neem je niet toevallig vrijdag mee?
Vado gaat ook alle dagen mee
Met gemiddeld 5 demo's op een dag heb ik echt 2 paarden nodig
Da's voor Jauke wel echt een heleboel.
Ik zal mijn programma voor HE ook hier even neer zetten, da's wellicht handig. Achter iedere demo staat ook welk paard van mij eraan mee doet.
Vrijdag:
* 11:00 - 11:30 Showhal - Dansende viervoeters (Brigitte van Gestel & Daniëlle Meyboom) Jauke
* 12:00 - 12:30 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Jauke
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Llevado
* 14:30 - 15:00 Penny piste - Leer je pony de leukste kunstjes (Daniëlle Meyboom) Jauke
* 15:30 - 16:00 Bokt Lounge - Hoe leren paarden? (Machteld van Dierendonck & Daniëlle Meyboom)
* 17:00 - 17:30 NH Cirkels - Clickertraining; fabels & feiten (Daniëlle Meyboom met medewerking van Inge Teblick) Jauke & Llevado
Zaterdag:
* 10:30 - 11:00 Penny piste - Leer je pony de leukste kunstjes (Daniëlle Meyboom) Jauke
* 11:30 - 12:00 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Jauke
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Llevado
* 15:00 - 15:30 NH Cirkels - Clickertraining; fabels & feiten (Daniëlle Meyboom met medewerking van Inge Teblick & Eva Roemaat) Jauke & Llevado
* 17:00 - 17:30 Penny piste - Dansende viervoeters (Brigitte van Gestel & Daniëlle Meyboom) Jauke
Zondag:
* 10:30 - 11:00 NH Cirkels - Clickertraining: fabels & feiten (Daniëlle Meyboom met medewerking van Inge Teblick & Eva Roemaat) Jauke & Llevado
* 12:00 - 12:30 Penny piste -Leer je pony de leukste kunstjes! (Daniëlle Meyboom) Jauke
* 13:30 - 14:00 NH Cirkels - Piaffe voor beginners (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Jauke
* 15:30 - 16:00 NH Cirkels - Fun and friendship (samenwerking Leandra Teunissen, Fiona Meilink & Daniëlle Meyboom) Llevado
Ik had vannacht trouwens gedroomd dat ik bij Monya was en van haar te horen kreeg dat we de paarden niet mee mochten nemen naar HE. Hè, wat?! Hoezo niet dan?! Nou, Bart had de stand al opgebouwd op HE en de ruimte aan de voorkant was te krap. Dus als we met de paarden naar de ring gingen kwamen we te dicht voor de boktlounge langs en dat vond Bart niet fijn
Daarom mocht ik mijn paarden dus niet mee nemen
Wat een opluchting toen ik wakker werd
Laatst bijgewerkt door Amable op 04-09-12 07:45, in het totaal 1 keer bewerkt