ik kom me hier ook even melden!Ik ben morgen van de partij. Met een vriendin. Helaas door zieken wel 2 kaartjes over, dus als iemand nog interesse heeft (heb ze met korting gekocht)
sneaky niet lang meer anoniem Als jullie morgen iemand zien met lang haar waar happen uit zijn, dan ben ik dat!
Jinte schreef:Ik sta nu anoniem bij de bokt lounge Hey fotograaf. Hoe is het daar? Jij moet wel een stikker op hoor. Je bent een bokker of je bent het niet
Dribbel schreef:Jinte schreef:Ik sta nu anoniem bij de bokt lounge Hey fotograaf. Hoe is het daar? Jij moet wel een stikker op hoor. Je bent een bokker of je bent het niet Nee ik blijf wel anoniem, vind t prima zo!
ik wil ook graag anoniem blijven.. is alleen een beetje moeilijk voor ons 2 haha. Ik ben nu al nieuwsgierig naar foto's :Dik mag er nog een klein weekendje naar uit kijken en lekker genieten van de voorpret
TinekeHorses schreef:@Peerke_; Zit je nog steeds te bokken? Nee, ben nu weer even in de lounge,Wou wat eten maar de rij was te lang, dus eerst maar even bokken
Rij is indd erg lang, maar het is nu wel een beetje etenstijd natuurlijk.Ik denk dat Bart het niet erg leuk gaat vinden als ik aan zn computers ga zitten
Jinte schreef:Ik bok anoniem via m'n mobiel Haha, Sticker halen lifaya schreef:en als je bart nou lief aankijkt? Misschien maakt een vrouwelijke bokker meer kans
Hmm.., wie zal er dan de pineut zijn om het te vragen?Is het daar nog een beetje druk in de Bokt Lounge?
Haha, er zijn genoeg bokkers hier Misschien reageert er nog wel iemand op Het is nu best rustig in de lounge
De stemformulieren zijn er nog niet, dus nu moet je alles op een papiertje krabbelen,dus ik wacht wel tot de formulieren er zijn
TinekeHorses schreef:Hmm.., wie zal er dan de pineut zijn om het te vragen?Is het daar nog een beetje druk in de Bokt Lounge?Het is hier uitgestorven