Bokkers die meedoen: Amable, Balingehofstand, Balingehof demo's en kidspiste Askazita, clinic Lammert Haanstra met Asmiro (vrijdag) Femke, Stand voor Hypo Focus Paardenfotografie & het Paardenfotografieboek in het kunstpaviljoen samen met Daisyree (purrfect art) | (Alle dagen). Jolliegirl en Jilletje, discussie slachten van paardenslachterij Nijkerk in de Boktlounge (Zaterdag 10.30-11.00) just_kiki, PRE Keuring met 3 paarden (vrijdag, zaterdag en zondag) kaotictjinta, stand van Moravita met de Frederiksborgers (regelmatig op vrijdag, zaterdag en zondag Elskevree, PRE keuring 13 paarden voorbrengen + vertalen clinic Sebastian Fernandez (vrijdag, zaterdag en zondag) Obelix, Groninger paard , Stand Hhilde, stand Finca Linda (met stal) en paarden van stal in de PRE keuringen unamie PRE keuring 1 paard vrij/za/zo Ninz, koudbloed vs. warmbloed met hartslagmeter e.d. met Femke, zaterdag en zondag, miss vrijdag ook nog!! Mariskafally, Dravers.nl met haar draver Romain(roelbuitenzorg) vrijdag, zaterdag en zondag
Wij doen ook mee: Bojangles & Jaydee - Horse Agility demo met Vanessa Bee (GB) - Vrij/za/zo
Missmoonie86
Geplaatst: 16-08-11 13:43
Loes000 schreef:
Hoe kun je de korting van bokt eigenlijk krijgen?
Je kunt ook 1x van te voren op www.vakantieveilingen.nl kijken. Ik heb daar vorig jaar 2kaartjes voor volwassenen voor 25,-euro gekregen. Je moet dan wel mee bieden en als je bod op het laatst het hoogste is ben je wel verplicht om de kaartjes te kopen. Maar ik doe dit jaar weer mee bieden op vakantieveilingen en misschien heb ik weer 2kaartjes voor horse event voor 25,-euro.
MarChak
Geplaatst: 16-08-11 14:19
Citaat:
Bokkers die komen:
Tip: als je bij een willekeurige bokker onder diens avatar op de tekst over Horse-Event klikt zie je in één oogopslag welke bokkers er welke dag komen. Dan hoeft in dit topic alleen nog maar een lijstje met welke bokkers clinics geven, standhouders zijn enz. vermeld te worden.
Tango40
Geplaatst: 16-08-11 15:16
Ik kom ook! Ik geef op zondag een demo in de Bokt stand met de flexchair, dus voor alle belangstellende die graag meer informatie willen of vragen hebben zijn van harte welkom! Ook staat er alle dagen een stand met de flexchair in de welnesshal.