Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marianne1980 schreef:Ik heb voor een collega een shetje gekocht, echt een supercool valkkleurtje van iets meer dan een jaar..Ze is dr in elk geval blij mee![]()
Maar de ahhhzieligpaarden viel me reuze mee, alleen een haf gezien met een enorme wond aan zn voorbeen. Maar door de controles komen dr eigenlijk nooit meer kreupele of ongechipte paarden op de markt.. Ze stonden gewoon lekker te slapen allemaal in t zonnetje!
marianne1980 schreef:Ik heb voor een collega een shetje gekocht, echt een supercool valkkleurtje van iets meer dan een jaar..Ze is dr in elk geval blij mee![]()
Maar de ahhhzieligpaarden viel me reuze mee, alleen een haf gezien met een enorme wond aan zn voorbeen. Maar door de controles komen dr eigenlijk nooit meer kreupele of ongechipte paarden op de markt.. Ze stonden gewoon lekker te slapen allemaal in t zonnetje!
rachel_j schreef:voor diegene die geweest zijn;
ik wil 8 nov. naar hedel gaan, en denk erover om daar te gaan kijken voor een b/c pony. heb geen specifieke voorkeuren afgezien van het feit dat ie braaf te rijden moet zijn en niet ouder dan een jaar of 12.
ik heb geen ervaring mbt de prijzen op een markt( behalve dan dat ik begrepen heb dat ze lager liggen dan particulier) maar rond welk bedrag zou ik een redelijke pony aan kunnen schaffen daar?(neem uiteraard wel iemand mee die meer ziet en weet dan ik)

:o