Larissa2 schreef:ik ga morgen.....
Veel plezier!

Ik heb trouwens wel veel fotografen gezien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Laura82 schreef:Bij Javi was er weinig spectaculairs te zien, maarja, dat was ook waar ze op hoopte, zoals ze uitlegde... De uitleg vond ik wel weer interessant om te horen, het lijkt allemaal zo simpel, maar ben er zeker van dat het dat niet is...
#Ymke# schreef:Ohh ik krijg helemaal de bibbers van jullie verhalen, ik moet morgen nog
Zamora schreef:goh over Javi gesproken, ik liep met iemand over die drafbaan en ineens allemaal mensen met rood witte linten helemaal overstuur roepen dat iedereen de baan af moest en achter de linten en helemaal moeilijk doen, kwam Javi er dus aan... helemaal relaxt hoodje naar beneden, keek niet op of om
Zamora schreef:goh over Javi gesproken, ik liep met iemand over die drafbaan en ineens allemaal mensen met rood witte linten helemaal overstuur roepen dat iedereen de baan af moest en achter de linten en helemaal moeilijk doen, kwam Javi er dus aan... helemaal relaxt hoodje naar beneden, keek niet op of om
Nickeltje schreef:Heeft er iemand foto's gemaakt van de rassendemo van het Gelders paard vandaag of gisteren?
Mijn dikke paardje heeft namelijk meegedaan en heel stoer picknicktafels geprongen enzo, maar zou er graag een foto van willen zien...
Evelienepien schreef:#Ymke# schreef:Ohh ik krijg helemaal de bibbers van jullie verhalen, ik moet morgen nog
Kom op Ymke! Ga nou niet zitten zenuwen dan slaan we morgen allebei een flater daar(maar ja, dat is wel een mogelijk onderdeel van mijn probleem
) Maar ook ik vind het na het lezen van de reacties ook wel steeds spannender worden
. Leuheuk
![]()
Enne ... je moet niet, je mag![]()
In ieder geval kunnen wij morgen zekers elkaar meeten
slimmerik schreef:Zamora schreef:goh over Javi gesproken, ik liep met iemand over die drafbaan en ineens allemaal mensen met rood witte linten helemaal overstuur roepen dat iedereen de baan af moest en achter de linten en helemaal moeilijk doen, kwam Javi er dus aan... helemaal relaxt hoodje naar beneden, keek niet op of om
Javi, heeft een dominantie probleem en kan zomaar vanuit het niets aanvallen. Dus die linten zijn er niet voor niets geweest lijkt me.