Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marchador schreef:StrandritStrand is groot genoeg
Marchador schreef:StrandritStrand is groot genoeg
ztugwell schreef:Welke werkzaamheden komen er allemaal kijken als we het evenement gaat organiseren?
Wat zijn de huidige trends op de evenementenmarkt? En hoe kun je deze aanpassen aan je doelgroep [bokt]?
Wat beweegt sponsors ertoe om dit bokt- evenement financieel te ondersteunen?
En wat we moeten weten is het volgende,
- De reden van het evenement
- Datum en tijdstip
Wat we nodig hebben is het volgende..
- Plattegrond van het evenemententerrein
- Lijst van standhouders (indien aanwezig)
- Veiligheidsplan
De vergunning voor een klein evenement kost € 57,17 en voor een middelgroot evenement zoals een braderie € 285,96. Ook als je aanvraag voor een vergunning wordt afgewezen, moet je dit bedrag betalen.
MandyL schreef:en hoe zit het met de veiligheids voorschriften? met brandgevaar ect?
Fantabulouss schreef:Valt me nog mee dat jullie (nadat ik een dag niet ben geweest) nog maar 2 pagina's verder zijnben ik wel blij mee
![]()
Hebben we al wat van Bart gehoord??
Romy18 schreef:Ik zou zoizo de paarden maar achterwege laten dat wordt levens gevaarlijk die beesten fokken elkaar op dat wil je niet weten en met een groep van n paar 100 man wil ik echt niet aan de kletter die krijg je nooit meer gestopt. Dan kan je beter in groepjes van 10 man rijden en dan 100 groepjes hebben stukken veiliger! De mijne gaat zoizo niet mee in een grote groep heb rode vlaggetjes aan de voor en achter kant nodig!