Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Focussed schreef:Romyjuh_Xx kun je nu eens stopen met deze one-liners?
Lein_ schreef:Dat weet ik.
Maar eerst roept ze zelf 'jaaa'
Zegt romytjuh dat ook, is er een probleem?!
Het ging namelijk gewoon over de dekenmaten en of iemand die er werkte even kon gaan kijken en oneliners maakte ze dus zelf ook
SteffiiY schreef:zijn de gewone simpele maar goede zweetdekens!
Lein_ schreef:Dat weet ik.
Het ging namelijk gewoon over de dekenmaten en of iemand die er werkte even kon gaan kijken en oneliners maakte ze dus zelf ook
Focussed schreef:Lein_ schreef:Dat weet ik.
Ik reageerde op iets waarover IK een vraag had gesteld. Als Romyjuh_Xx na al een behoorlijk aantal keer vragen of ze wilt stoppen met die one-liners als 'kom naar het kletstopic' 'Hier is het niet gezellig' etc. nog een keer zo'n misplaatste kreet plaatst schiet ik even uit mijn slof ja.
SteffiiY schreef:ik denk dat die 9.99 dekjes gewoon van die simpele zijn met zo'n bies!
Kev schreef:Als je een deken koopt mag je die dan ruilen als ie niet past? Mijn jonge paardje heeft wat dekens nodig, in ieder geval een fleecedeken en een weidedeken, maar weet niet zeker welke maar hij heeft. Ik denk 205cm, hij is ongeveer 1m72.
angelax schreef:moet je even meten