wat goed zeg!! heb je al eens eerder aangeboden, maar ja, ik heb geen stal dat weet je, en momenteel alleen een bak en paddock beschikbaar. maar super dat al zo goed gaat!! maar er moet vast wat te vinden zijn.
Goh, wat een héééérlijk nieuws vertel je daar! Ben zo superblij voor je
Je zou gerust bij mij mogen komen, maarja, is beetje ver, é In ieder geval succes met het vinden naar een oplossing! Is al fantastisch dat em zo een sprong vooruit maakte
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Geweldig!!! Prince is echt wel een doorzettertje. Hoop dat je nog lang van hem mag genieten nu. Ben wel weer benieuwd naar nieuwe foto's ook. Super!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ik heb dit topic de gehele tijd in de gaten gehouden en was in gedachten steeds aan het duimen. Geweldig nieuws. Hopelijk mag je draakje snel weer naar huis....
No_worries
Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Zijn die blaren op m'n duimen niet voor niets geweest! Heb dit topic op de voet gevolgd en was soms bang om het weer te openen, het kon immers alle kanten nog op... Maar dit bericht is echt super, ja die ouwe vechter legt niet zomaar z'n koppie neer, dat heeft half bokt nu mogen meemaken. Dat 'ie praatjes krijgt is een zeer goed teken Ik hoop dat Prince snel mee mag naar zijn vertrouwde plekkie om lekker aan te sterken!
Edit: vreemde zinsbouw veranderd
Laatst bijgewerkt door No_worries op 17-03-08 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt