MelanieB schreef:MelanieB schreef:
Zijn mn aankopen
Waren dat die van €30? wand die blauwe was uitverkocht toen ik er 1 wou kopen..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MelanieB schreef:MelanieB schreef:
Zijn mn aankopen
Marlies94 schreef:leuke aankopen allemaal! Volgend jaar als ik ga ga ik iniedergeval met een groter budget
Marlies94 schreef:MelanieB schreef:
Zijn mn aankopen
Waren dat die van €30? wand die blauwe was uitverkocht toen ik er 1 wou kopen..
Water_Olivia schreef:Ik ben vandaag geweest.
Het was heerlijk rustig en zo'n beetje alles wat ik in dit topic tegen ben gekomen was netjes aanwezig. Het was ook opgeruimd en netjes gesorteerd allemaal, ik ben wel is geweest dat het echt een zooitje was en alles door elkaar lag.
En helaas is mijn portemonnee ook weer wat lichter, ik heb de grijze Ankypad gekocht (weet niet de precieze naam), longeerzweep, Likit, Poetsblok en dressuurteugels.
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat een hoop wat buiten lag, binnen ook lag met afgeprijsde kaartjes eraan, dat vond ik wel vreemd.
ShannaY schreef:Tentenkamp is 1 groot spel hoor
Vaak zijn de dingen hetzelfde geprijsd als normaal, maar doen ze er andere kaartjes aan!!!
Kom op dames, niet zo naif
Smart schreef:Lis_Ol schreef:voor zo ver ik weet, hebben we echt bijna geen wollen dekens meer.
ging echt heeeel hard. heb er zelf ook 1 mee genomenwerk je er?? Hmm dan maar hopen dat er morgen nog een 195 ligt..
ShannaY schreef:Tentenkamp is 1 groot spel hoor
Vaak zijn de dingen hetzelfde geprijsd als normaal, maar doen ze er andere kaartjes aan!!!
Kom op dames, niet zo naif
ShannaY schreef:Ik heb er 5 jaar gewerkt, en dan heb ik het niet over tentenkamp
De consument word al zo lang bedrogen door werkelijk alle winkels, daarom bestaat het gezegde "Wat de gek ervoor geeft".
Ik moet zeggen dat er dit jaar iets betere aanbiedingen waren als de vorige jaren (Zoals de Scapa spullen, de Anky dekjes, de wollen dekens), maar eigenlijk blijft het daar ook wel bij....
Ach het is altijd wel leuk om te horen "Moet je kijken eerst 45 euro, en nu maar 25!! Maar in werkelijkheid kostte het dan meestal 35 euro, maar word er wat anders op geniet, geplakt. Waar de mens voor de gek gehouden kan worden, zal het altijd gedaan worden, en logisch.
Niezzz schreef:Ik ben gisterenavond geweest, niks gekocht (is het niet knap van mij?)
Hebben jullie ok zo gelachen om die plastic rode halsters?