Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

:d
hhaa
HouVanUtopia schreef:haha lol:d
ik liep er soms ook echt van hee mss is dat wel iemand van bokthhaa
Fleury schreef:Mag ik vragen hoe die kinderen zich konden plaatsen om op Indoor Brabant te springen?
Ik vond de pony's echt super! Geweldige beestjes en veel meer uitstraling dan de springpaarden. maar mij lijkt het dat er best veel pony's in de M rubriek springen. Waarom mochten nu precies zij starten hier? De knock out was ook gaaf, ik heb hem op het scherm gezien bij de paddock want moest bij het VIP-village staan toen.
:D En ze smse ook terug enzo :d echt heel leuk
_Jitske_ schreef:Fleury schreef:Mag ik vragen hoe die kinderen zich konden plaatsen om op Indoor Brabant te springen?
Ik vond de pony's echt super! Geweldige beestjes en veel meer uitstraling dan de springpaarden. maar mij lijkt het dat er best veel pony's in de M rubriek springen. Waarom mochten nu precies zij starten hier? De knock out was ook gaaf, ik heb hem op het scherm gezien bij de paddock want moest bij het VIP-village staan toen.
Er waren speciale selectiewedstrijden waar de ponyruiters zich konden kwalificeren
En de 1e 6 mochten naar IB

:D haha