Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_hristel schreef:Horse19: Was dat niet de stand van Horselover?
casperrr schreef:weet je wel niet hoe goedkoop het daar allemaal niet was! Ik vond het echt goedkoop daar!
casperrr schreef:Ukster schreef:en ik was diegene die uren heb lopen zoeken via de site van equitana, omdat ik dat halster echt perse nog wil hebben, heb er zoveel spijt van dat ik hem niet had gekocht, maar gelukkig is er een heel lief iemand die hem woensdag mee wil nemen.
pfoeh eindelijk een goede foto gevonden, hetzelfde merk maar niet in de goede kleur, zojuist verzonden + alle info naar de persoon die hem voor mij gaat halen (lees: de aller aller alleeeeeeeraardigste persoon)
dreamer1987 schreef:En dit streelt dan toch wel weer mijn ego
Morgen is het zo ver! Ik ga me helemaal suf slepen aan jullie spullenAlles is genoteerd en geprint en het ligt klaar voor vertrek!!
Ukster schreef:dreamer1987 schreef:En dit streelt dan toch wel weer mijn ego
Morgen is het zo ver! Ik ga me helemaal suf slepen aan jullie spullenAlles is genoteerd en geprint en het ligt klaar voor vertrek!!
Daarom mogen wij wel iets aardigs zeggen! ik ben er echt superblij mee als je ze vindt. dan kan mijn geluk niet op!
Revanches schreef:Waar??
Indy377 schreef:Wat wel weer heel goedkoop was waren de himalaya zoutlikstenen. In Nederland zijn die bijna overal 10 euro. Daar was een kraam waar je er 2 kreeg voor 10 euro!
Leetjuhh schreef:Joepie! Ik ga zondag!
Manjafiek schreef:Iemand Eurostar nieuwe collectie gespot?
StephanieDK schreef:Heeft er toevallig iemand die er al gweest is mooie roodbruine of cognackleurige laarzen gezien van bijv petrie, en weet iemand nog in welke prijsklasse je ongeveer moet denken(bij modellen die jullie gezien hebben?) zit nl te denken aan petrie polo of fieldboot maar straks ga ik er voor jan dokus heen ,hihi! Of schelen de prijzen sowieso niet veel met winkelprijzen?