Op naar morgen dat hij weer lekker in zijn stal staat!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lies schreef:fijn dat het goed is gegaan. wat houdt de revalidatie nou precies in?
De draak! Hij stond nog een beetje te suffen van de verdoving voor de foto's maken. Hij was erg blij me te zien!
Heeft alleen maar kusjes staan geven
(swipe voor videos)

Hij is wel wat nukkig, maar ik neem hem dat niet kwalijk. Zaterdag krijgt hij een verbandwissel. Hij staat vaak lekker te slapen als ik aan kom, dus hij schikt zich er wel naar, en als ik de staldeur even open heb om te mesten of wat te pakken heeft hij ook niet de drang om naar buiten te gaan dus hij is echt heel braaf en ik ben super trots op hem!
(Niet zo trots dat hij steeds in z'n schijt ligt maar oke, dat kan niet anders I guess.
)
Hij kan naast m'n hand aanraken nu ook iets vasthouden met z'n mond dus dit weekend ga ik even wat kwasten scoren en een paar doeken om te kijken of we kunnen gaan schilderen.
Oh, en hij kan inmiddels ook gapen op commando, dus vermaken doen we ons wel zo.
en daar hebben we hem eigenlijk nooit meer weggehaald. Hij bleef rustiger in de groep op de wei en ook dat is helemaal goed gekomen