_coquette_ schreef:sigridquinty schreef:Ik doe niet aan carnaval
Niet?! Men hoe kan jij nog leven
Ben met carnaval altijd in oostenrijk skien dus ik kan heeeeel goed leven hahahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
original schreef:Wat wordt je outfit dit jaar?
Maar ik denk dat we hem met Zwarte Cross aan doen...original schreef:sigridquinty schreef:help!!!! welk model is beter voor mn wedstrijd laarzen! ze worden sowieso blauw
http://www.drunensruiterhuis.nl/paardrijlaarzen/de-niro-boots/dressaggio/12060000801/C18862
http://www.drunensruiterhuis.nl/paardrijlaarzen/de-niro-boots/ottaviano/12060114/C18862/page/3
(ik weet niet of de linkjes het doen!!)
Je rijd vooral dressuur toch?
Ik ben pas ook leren rijlaarzen wezen kopen bij een echte vakman. Hij raadde mij aan om geen laars met een veter er in te kopen als je vooral dressuurmatig aan het werk bent. Dit biedt minder stevigheid en gaat eerder stuk. Ik heb zelf de petri Olympics toen gekocht, lekker basic & stevig, wat zorgt voor een veel stillere beenligging
Ook gaat een rits aan de achterkant eerder stuk, binnenzijde is beter!
Dus ik ben ook voor de eerste;)
listiglistje schreef:De Niro's zijn gaaf maar duur![]()
Ik ben een Lipica verzamelaarvolgende maand weer donkerbruine Metalic lakkers bestellen met beige stiksel en houten zool
![]()
![]()
Mijn collectie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
sigridquinty schreef:da's niks! ik kom met mn oude petrie's aan de 600 en daarvan gaat alles kapot en mijn nieuwe trainingslaarzen van DeNiro 449,50 en dan nu eindelijk mn keus gemaakt en die kosten nu gezien 800 euro!
Loetie84 schreef:sigridquinty schreef:da's niks! ik kom met mn oude petrie's aan de 600 en daarvan gaat alles kapot en mijn nieuwe trainingslaarzen van DeNiro 449,50 en dan nu eindelijk mn keus gemaakt en die kosten nu gezien 800 euro!
Petrie is wel een andere kwaliteit als ik dan zo om me heen zie...
Ik heb het er niet voor over, zo veel geld voor een laarsje!e