Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suzanne F. schreef:Yelly schreef:Jouw merrie is erg mooi, Suzanne. Ik heb ook op een Wynton proefgereden toen ik op zoek was naar een nieuw paard, maar dat was helaas wel een kort ritjeHet was wel een heel mooi dier om te zien, ook een zwart paard
Was die niet braaf? Ze staan wel bekend om hun boefjesgedrag en de meesten staan hoog in het bloed.
Er was niemand om het paard voor te rijden en met opstappen bleek het al een rilkikker. Het stappen ging prima, maar na het aandraven ging 'ie aan de kletter, inclusief bokken en schijnbewegingen
En dat zat ik dus niet uit 
De merrie die ik nu heb kan ook nogal fanatiek zijn als ze aan het werk mag, maar ze is wel heel eerlijk
Yelly schreef:Nee, ik hield een flinke hersenschudding aan het proefritje over en één van m'n nagels groeit nu pas weer een beetje terugEr was niemand om het paard voor te rijden en met opstappen bleek het al een rilkikker. Het stappen ging prima, maar na het aandraven ging 'ie aan de kletter, inclusief bokken en schijnbewegingen
En dat zat ik dus niet uit
Ik wist natuurlijk wel dat de nakomelingen van Wynton wat hoger in het bloed staanDe merrie die ik nu heb kan ook nogal fanatiek zijn als ze aan het werk mag, maar ze is wel heel eerlijk
erg goed en worden ze alleen maar knapper!Olrike schreef:Wat gaan jullie hard met het posten. Zo te lezen gaan de 4 jarigeerg goed en worden ze alleen maar knapper!
Ik ben gisteren voor het eerst gestart met Easy Quo. Echt zichzelf en nergens bang voor! We waren 4e met 187 punten. Nog 2 dikke fouten erin, wat helemaal niet erg is. Commentaar van de jury was erg leuk en nu is het een kwestie van heel rustig aan door oefenen.
Zijn er meer mensen die mee gaan doen aan de Horsefood Dressuur Talent wedstrijd?
[WD-K] Horsefood Dresuur Talent 23 en 24 maart
Olrike schreef:Wat gaan jullie hard met het posten. Zo te lezen gaan de 4 jarigeerg goed en worden ze alleen maar knapper!
Ik ben gisteren voor het eerst gestart met Easy Quo. Echt zichzelf en nergens bang voor! We waren 4e met 187 punten. Nog 2 dikke fouten erin, wat helemaal niet erg is. Commentaar van de jury was erg leuk en nu is het een kwestie van heel rustig aan door oefenen.
Zijn er meer mensen die mee gaan doen aan de Horsefood Dressuur Talent wedstrijd?
Olrike schreef:Wat gaan jullie hard met het posten. Zo te lezen gaan de 4 jarigeerg goed en worden ze alleen maar knapper!
Maar kwa beweging kan menig dressuurpaard er een puntje aan zuigen...

. 
ulaantje schreef:Een Zacharov x Quattro. En jij?
Kan ook best leuk lopen maar t is echt nog een duikboot, hij moet veel meer omhoog gaan lopen.
tita schreef:Citaat:[Starts Januari:]
Wie - Wanneer - Waar
Frenka - 5e - Zeeland
Yvank_ - 6e - Emmen
Aukelizzy ( Ignofor ) 6e - Assendelft ( kringkampioenschappen klasse L2 )
Fairlady_ - 12e - Rijssen B HC
Aukelizzy ( Chapeau ) 13e - Heemskerk (L1)
Cath_16 - 13e - Laren
NoekAa_ - 13e - Pijnacker
Madelein - 13e - Nieuw Vennep
xlisza - 19e - Eersel
Ernie061111 - 20e - NDT Beek (startnr. 24)
Ernie061111 - 25e - PSV Ten Eijsden Beek (startnr. 19)
meliss1812 - 26/27- WWNA Apeldoorn
Tita - 27e - Nieuwegein
_Marinke_ - 27e - RaalteCitaat:[Starts Februari:]
Wie - Wanneer - Waar
meliss - 1/2 - wezep
Tita - 10e - Kaatsheuvel
_Marinke_ - 10e - Haarle
Tita- 16e- Groot-AmmersCitaat:[Starts maart:]
Wie - Wanneer - Waar
Tita - 3e- Bavel
Stitchlover - 3e - Bavel (B)
stitchlover schreef:Ik las net dat Tita en ik op dezelfde wedstrijd gaan debuteren gezellie