Almelose Ruiterdagen 2013!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Almelose Ruiterdagen 2013!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:08

Wauw wat een mooie verslagen om te lezen!
Zo te lezen iedereen naar hun zin!

Ik moet helaas wachten op de foto's van Fototrailer. Heb geen eigen fotograaf mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 23:10

SaskiaKur schreef:
Wauw wat een mooie verslagen om te lezen!
Zo te lezen iedereen naar hun zin!

Ik moet helaas wachten op de foto's van Fototrailer. Heb geen eigen fotograaf mee.

Nogmaals gefeliciteerd :D Was je overal eerste? :P

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 10:30

Trouwens... Ervaringen en verbeterpunten mogen best genoemd worden, dan zal ik het doorgeven aan het bestuur voor in de evaluatie. Iedereen wil natuurlijk dat het volgend jaar nog beter gaat!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:37

Volgend jaar almelo staat bij ons op de kalender!
Ben heeeeel benieuwd hoe het mij gaat bevallen!!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:31

Ervaring: Leuke sfeer! Goed eten, goed georganiseerd. Op naar volgend jaar :)
Verbeterpunt: Het is wel praktisch als parasols niet met duct tape vastgeplakt hoeven te worden om te blijven staan :P.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:48

Parasols in het parcours bedoel je? Ik geloof dat die door jullie zelf worden geregeld...

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:54

Het was mijn eerste jaar, maar volgens de begeleiding werd dit geregeld door de organisatie van de almelose ruiterdagen. Ik vraag het vanavond wel even na! :)

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 12:16

Ik heb eigenlijk gedn idee. Maar daar kun je tijdens de ruiterdagen ook wel over aan de bel trekken

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:27

Dat klopt, waarom dat niet is gebeurd weet ik niet, daarom ook 'dit was pas mijn eerste jaar', ik heb nog weinig idee van de hele gang van zaken. Maar nu je vraagt om verbeterpunten, het zou fijn zijn als dat volgend jaar wordt verbeterd.
- Overigens even aan vriendin gevraagd, de parasols en tent worden idd geregeld door de organisatie van de Almelose ruiterdagen en niet door de scouting :) -

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:33

Wat een geweldig georganiseerde week! En wat een goede bodem, chapeau.

Zijn voor de allereerste keer in de b gestart. Gelijk een eind weg want wij komen uit de buurt van Utrecht. Evie heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Ben erg trots vooral omdat ze nog zo'n jonge meid is. Alhoewel we redelijk onderin het klassement reden hebben we toch twee winstpunten (5 proeven gereden) mee naar huis genomen! Boven verwachting.

Op naar volgend jaar!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:38

Heb ik me zo goed gedragen ja :D ?
(Nee grapje, jouw paard heet hetzelfde als ik :Y) )

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:41

Wat leuk om te lezen al die ervaringen! Supertof! Gefeliciteerd met de mooie resultaten iedereen :)
Ik vind het jammer dat t afgelopen is..!
Op naar CSI Twente :D

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:42

Eef_Bam schreef:
Heb ik me zo goed gedragen ja :D ?
(Nee grapje, jouw paard heet hetzelfde als ik :Y) )

Ja, volgend jaar mag je weer naar Almelo! Als je paard Evie dan ook maar even gedag komt zeggen ;)

mdehaan26

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:47

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:13

ik rij almelo ook al een paar jaar en kijk er ieder jaar weer naar uit, helaas door studie en een niet fit paard niet mee kunnen doen maar volgend jaar zullen we zeker weer vd partij zijn

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:04

Klumpertje,
Allereerst een dikke duim voor de organisatie van de ARD.
Mischien een verbeterpunt: Ik kom uit de buurt van de ARD dus breng mijn paard direkt naar huis, maar als ik dan terugkom voor mijn punten met de auto waar inmiddels geen trailer meer achter zit moet ik gewoon parkeergeld betalen ?? Mischien een de parkeerkaart voor ruiters.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:16

Ik heb dat vaker gehoord. Als het goed is krijg je een kaartje als je betaalt, kom je diezelfde dag terug dan kun je er met je kaartje als het goed is gewoon weer parkeren.
Dit had ik al doorgegeven aan de organisatie, zal je complimenten erbij doen ;) zullen ze blij mee zijn!

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:28

Vanuit hier ook alleen maar complimenten voor de organisatie! :j
Het was voor mij de eerste keer, maar ik kom zeker weer terug.

Het enigste minpuntje was dat wij vanaf de camping (die van de organisatie zelf, dus bij de tent stallen daar) erg ver moesten lopen naar het toilet, en steeds moesten betalen voor het plassen. (al gun ik het die lieve mensen wel hoor) Misschien is een kleine toiletwagen, daar tussen de caravans ergens een optie voor volgend jaar?

buukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:28

xxNANDOxx schreef:
Vanuit hier ook alleen maar complimenten voor de organisatie! :j
Het was voor mij de eerste keer, maar ik kom zeker weer terug.

Het enigste minpuntje was dat wij vanaf de camping (die van de organisatie zelf, dus bij de tent stallen daar) erg ver moesten lopen naar het toilet, en steeds moesten betalen voor het plassen. (al gun ik het die lieve mensen wel hoor) Misschien is een kleine toiletwagen, daar tussen de caravans ergens een optie voor volgend jaar?

Hier ben ik het mee eens, buiten dat het een super evenement is met een buitengewoon goede organisatie mistte ik op bovenstaande
camping ook een toilet en een kraan met drinkwater...nu moest je s'nachts helemaal naar het gebouw lopen, gelukkig hoef ik s'nachts niet te plassen.

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:38

ook hier alle complimenten voor de organisatie!
Het liep super gesmeerd!

Mijn schrijver en ik hebben in een hotel overnacht, dat niet vroeg genoeg voor ontbijt kon zorgen.
Om medische redenen hadden we een speciaal verzoek voor het ontbijt. Kost een euro, maar moet wel uit de koeling komen. Daarom hadden we het niet bij ons.
Broodjes en koffie waren al heel vroeg aanwezig!
Ook al was de ontvangst niet op de hoogte van het extra verzoek, ze hebben heel inventief een oplossing gevonden. Snel, en heel klantgericht. Echt super!

Als jurylid maak ik niet de ruiterkant mee. Maar ook wij hebben te maken met het secretariaat.
Het is bijzonder. Ze rennen je achterna: "wil je de uitslag nog even tekenen?". "Wil je nu direct uitbetaald krijgen? Oh, straks, dat is ook prima."

Ik heb een enorm actief en pro-actief team gezien.
De ontvangst.
Het secretariaat.
De toiletwacht - zó enthouiast!
De ringmeester .. "oma" werd haar door iemand toegeroepen.
Ze waren allemaal zo BLIJ.
Bijzonder! En dat na bijna 10 dagen in touw te zijn geweest!
Petje af! <3

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 22:56

Ik ga het doorgeven!

Haha Bertie, de ringmeester is ook de oma van 2 meiden die hard meehelpen elke dag weer. Maar ze is ook wel een oma voor iedereen ;)

Ik ben vandaag eindelijk weer een beetje bijgekomen. We zijn gisteren met de gehele dressuurles op het springterrein geweest en ik had natuurlijk de grootste mond. Ik heb het geweten, met dressuurpaarden de walletjes op. Gelukkig zag mijn paard er op een gegeven moment de lol ervan in en nam na de walletjes elke keer een grote vreugdesprong :)

Tizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:22

klumpertje schreef:
Ik heb dat vaker gehoord. Als het goed is krijg je een kaartje als je betaalt, kom je diezelfde dag terug dan kun je er met je kaartje als het goed is gewoon weer parkeren.
Dit had ik al doorgegeven aan de organisatie, zal je complimenten erbij doen ;) zullen ze blij mee zijn!

Denk dat je t niet goed hebt gelezen, ze bedoelt dat wanneer ze klaar is met rijden (dus niet betaald voor parkeren omdat ze deelnemer is) ze meteen haar paard naar huis brengt en later terugkomt voor de punten en ze dan ineens wel moet betalen. Zoals jij het zegt moet ze dus wel een x betalen om de rest vd dag toegang te hebben. Dat zou anders kunnen denk ik persoonlijk.

Ben het ermee eens dat het raar is dat ruiters / amazones ook moeten betalen om te mogen parkeren... wij brengen ook altijd onze paarden naar huis en komen later terug maar reden dit keer vnl 's avonds en dan stonden de parkeer wachten er niet meer ;)

En verder, niets dan complimenten over de ARD, supersnelle acties na de giga hoosbui +:)+
Alles tip top geregeld.
Alleen kleine miscommunicatie rondom het jureren op zaterdag waardoor ik "overbodig" was, maar ook dat is keurig opgelost! :j
En ik heb ook aangegeven dat een dergelijke miscommunicatie beter bij mij kan gebeuren (ben zowat kind aan huis op de Bosrand, qua starten en jureren hele jaar door) dan bij een "vreemde"

De nieuwe webcam ook super! Alleen als ik dan een puntje van kritiek moet geven is het dan jammer dat ie echt de hele dag op het springen gericht stond.

Maar verder, SUPER geregeld! +:)+

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 00:04

Heb het nog even nagevraagd en de parasols worden inderdaad door de organisatie van de almelose ruiterdagen geregeld. Nouja, volgensmij is dat inmiddels al doorgegeven aan het bestuur, dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen! Verder ben ik net zo positief als alle mensen hierboven, heb een enorm leuke week(en) gehad! :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:46

Ja ik blijf de organisatie ook nog steeds top vinden.
Door het noodweer startte ik donderdag om 23:07 en vrijdag moest ik om 08:30... maar die tijd was zo verschoven :D

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:05

Tizzy1 schreef:
klumpertje schreef:

Denk dat je t niet goed hebt gelezen, ze bedoelt dat wanneer ze klaar is met rijden (dus niet betaald voor parkeren omdat ze deelnemer is) ze meteen haar paard naar huis brengt en later terugkomt voor de punten en ze dan ineens wel moet betalen. Zoals jij het zegt moet ze dus wel een x betalen om de rest vd dag toegang te hebben. Dat zou anders kunnen denk ik persoonlijk.

Ben het ermee eens dat het raar is dat ruiters / amazones ook moeten betalen om te mogen parkeren... wij brengen ook altijd onze paarden naar huis en komen later terug maar reden dit keer vnl 's avonds en dan stonden de parkeer wachten er niet meer ;)

En verder, niets dan complimenten over de ARD, supersnelle acties na de giga hoosbui +:)+
Alles tip top geregeld.
Alleen kleine miscommunicatie rondom het jureren op zaterdag waardoor ik "overbodig" was, maar ook dat is keurig opgelost! :j
En ik heb ook aangegeven dat een dergelijke miscommunicatie beter bij mij kan gebeuren (ben zowat kind aan huis op de Bosrand, qua starten en jureren hele jaar door) dan bij een "vreemde"

De nieuwe webcam ook super! Alleen als ik dan een puntje van kritiek moet geven is het dan jammer dat ie echt de hele dag op het springen gericht stond.

Maar verder, SUPER geregeld! +:)+

Ik heb dit ook aangegeven via Facebook. Daar vroegen ze ook om verbeterpunten.

Wij komen uit Limburg, maar stallen de paarden niet bij de ARD op het terrein. We huren een stal met wei in de buurt. Wij hebben 3 dagen parkeergeld moeten betalen om de uitslagen op te halen. De 4e dag zijn we met auto en lege trailer gegaan. Dan hoeft het niet. Natuurlijk belachelijk, maar het werd een principe kwestie :)

Sinds die actie werden we gewoon door gelaten 8-)

Een parkeerkaart voor deelnemers is om die reden wel verstandiger. Zeker met de hitte, dan wil je je paard het niet aandoen om op de punten te wachten als je ze ook op de wei/koele stal kan hebben staan.

Wij zouden denk ik ook langer gebleven zijn (lees meer drankjes) als hier niet zo lastig over gedaan werd.

Verder niets dan lof over het evenement. Super starttijden, mooi terrein, geweldig hoe dat elk jaar gaat met losrijden en omroepen, punten waren dit jaar wat later (maar we zijn ook al verwend door afgelopen jaren).

En ik blijf natuurlijk extreem trots dat de ARD mij en mijn paard op de homepage hadden gezet na de regenbui :) :D