Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
- 

xxNANDOxx schreef:Vanuit hier ook alleen maar complimenten voor de organisatie!
Het was voor mij de eerste keer, maar ik kom zeker weer terug.
Het enigste minpuntje was dat wij vanaf de camping (die van de organisatie zelf, dus bij de tent stallen daar) erg ver moesten lopen naar het toilet, en steeds moesten betalen voor het plassen. (al gun ik het die lieve mensen wel hoor) Misschien is een kleine toiletwagen, daar tussen de caravans ergens een optie voor volgend jaar?

klumpertje schreef:Ik heb dat vaker gehoord. Als het goed is krijg je een kaartje als je betaalt, kom je diezelfde dag terug dan kun je er met je kaartje als het goed is gewoon weer parkeren.
Dit had ik al doorgegeven aan de organisatie, zal je complimenten erbij doenzullen ze blij mee zijn!

Tizzy1 schreef:klumpertje schreef:Ik heb dat vaker gehoord. Als het goed is krijg je een kaartje als je betaalt, kom je diezelfde dag terug dan kun je er met je kaartje als het goed is gewoon weer parkeren.
Dit had ik al doorgegeven aan de organisatie, zal je complimenten erbij doenzullen ze blij mee zijn!
Denk dat je t niet goed hebt gelezen, ze bedoelt dat wanneer ze klaar is met rijden (dus niet betaald voor parkeren omdat ze deelnemer is) ze meteen haar paard naar huis brengt en later terugkomt voor de punten en ze dan ineens wel moet betalen. Zoals jij het zegt moet ze dus wel een x betalen om de rest vd dag toegang te hebben. Dat zou anders kunnen denk ik persoonlijk.
Ben het ermee eens dat het raar is dat ruiters / amazones ook moeten betalen om te mogen parkeren... wij brengen ook altijd onze paarden naar huis en komen later terug maar reden dit keer vnl 's avonds en dan stonden de parkeer wachten er niet meer
En verder, niets dan complimenten over de ARD, supersnelle acties na de giga hoosbui![]()
Alles tip top geregeld.
Alleen kleine miscommunicatie rondom het jureren op zaterdag waardoor ik "overbodig" was, maar ook dat is keurig opgelost!![]()
En ik heb ook aangegeven dat een dergelijke miscommunicatie beter bij mij kan gebeuren (ben zowat kind aan huis op de Bosrand, qua starten en jureren hele jaar door) dan bij een "vreemde"
De nieuwe webcam ook super! Alleen als ik dan een puntje van kritiek moet geven is het dan jammer dat ie echt de hele dag op het springen gericht stond.
Maar verder, SUPER geregeld!