Hebbesje schreef:Yes! Er is een nieuwe datum voor de brabant en limburgse deelnemers! 2 Juni in Berkel- Enschot
nee ik rijd ook nie mee ik vind de selectiewedstrijd belangrijker dan de mac rider, overigens wel erg jammer misschien volgend jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kajanus schreef:Je paard lijdt er niet echt van hoor een kwartier tot 20 minuten in het rond rijden, je hoeft geen proef te rijden en ik neem aan dat je thuis ook gewoon rijdt. Als je een paard hebt die de trailer niet zo leuk vind dan kan ik het me nog voorstellen.
ponyparadijs schreef:Ik had begrepen dat er hier in het topic ook iemand was die zich op 2 locaties met 2 paarden had ingeschreven. Dat mocht omdat ze geloof ik alleen een 1,5 paards trailer had ofzo. Ze had daar van mac rider toestemming voor gehad!
Hahah Katja, dat had ik dus ook gister! Ik had mijn jonge beest bij dat zich snel afsluit van de spanning.. Mocht zn hals wat meer laten vallen om hem over de rug te krijgen en daarna weer wat meer tegen de hand aanrijden.. Opzich fijn want dat kan in je proeven niet. Vervolgens gaan ze verder met een ander.. Mijn paard ging na 10 min met zn bit lopen rammelen zo weinig verbinding had ik, dus je zou zeggen tijd om iets meer op verbinding te gaan rijden. Je wilt tenslotte laten zien dat je ruitergevoel heb en oplossend kan rijden.. Nog steeds veel langer in de aanleuning als thuis (train met Lynne Maas
) reed ik hem rustig iets naar de hand toe.. Helaas hingen er boven bij de kantine mensen uit het raam en mijn paard spande steeds weer iets als ik daar onderdoor moest..
) en ik het niet niet eens voelde.. Nou voelen deed ik het wel maar je jonge paard op zo'n moment losgooien lijkt me niet heel veilig.. Ik hou mn paard daar juist iets bij elkaar en zodra hij weer ontspant schuif ik hem iets uit.. Toch raar dat er tussen door wel wordt geroepen als je het goed doet, maar er dan zo'n moment geen correctie plaats vind en je er op afgerekend wordt.