Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haikelover schreef:lisaislisa schreef:weet ik dus niet, idd de limburgse zijn volgensmij ook al bekend.
Maar friesland is altijd laat met die dingen.
Brabant dus ook haha, ik wil week 10 allround gaan
![]()
Het enige beetje onhandige is wel dat ik 9 aug jarig ben dus word een hele party daar
salatiga1995 schreef:Ik ben ook een allround ganger!
Ik heb ook zo'n cd van vorig jaar, maar die fotograaf kwam toen maar twee dagen, waarvan 1 dag stromende regen.
Had ik net die zonnige dag dressuur en springles gaat dat stomme mens de hele dag bij de crosslessen staan. Heb dus echt maar een paar foto's van mij en mijn pony
En de meeste daarvan is op de regendag gemaakt waardoor ze ook niet allerbest zijn
haikelover schreef:salatiga1995 schreef:Ik ben ook een allround ganger!
Ik heb ook zo'n cd van vorig jaar, maar die fotograaf kwam toen maar twee dagen, waarvan 1 dag stromende regen.
Had ik net die zonnige dag dressuur en springles gaat dat stomme mens de hele dag bij de crosslessen staan. Heb dus echt maar een paar foto's van mij en mijn pony
En de meeste daarvan is op de regendag gemaakt waardoor ze ook niet allerbest zijn
Ik heb volgens mij nog foto's van jou crossles en jou dressuurles maar weet neit of je die al hebt