dat is toch gezellig joh meerdere mannen... pff ik moet nog steeds een aantal dingen opschrijven die ik wil zien....
Wil iedereen op HE veel plezier wensen en kom vooral langs tijdens de activiteiten/discussies in de bokt lounge!
Peerke_ schreef:Ik heb de beste computer, naast mij staat een schaal met snoepjes Hahahaha! Als ik het goed begrijp blijf jij daar de hele dag zitten?
dus als je iemand in ehm... *kijkt naar kleren*slipknot shirt, donkere broek, roze vans, lang bruin haar binnen ziet komen...
TinekeHorses schreef:Bagheera_206 komt vast het mannen-team in de Bokt Lounge versterken. Morgen pas.
TinekeHorses schreef:Doe je wel uitgebreid verslag over de avondshow? Ik zal het proberen. Ligt eraan hoe laat ik thuis ben vanavond.
Doe dat inderdaad maar, ik wil dat iedereen ze bordje op zijn hoofd draagt dat maakt het veel makkelijker
Lobke_ schreef:Peerke_ schreef:Het wordt al drukker hier Maar met wie ben je hier dan? Nog alleen Ik zou eerst samen gaan met een paar bokkers, maar die hadden geen tijd meer of plots andere dingen,Dus nou ben ik voorlopig alleen
Op de parkeerplaats adviseren ze je in een keer door te rijden, anders kom je vast te zitten Ze zijn al overal houtsnippers aan het strooien, dat je niet door de modder hoeft
Houtsnippers zullen ook niet alles verhelpen, maar het helpt iets.Hoop dat het niet te veel gaat regenen.
Wie heeft hier Paard & Spul ? er staat een advertentie van hypostore in en daar is een foto van mij gebruikt