Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
verder zijn ze niet streng, maar gezien er soms mensen zijn die moeilijk doen... Als je bij een betaald evenement bent dan geef je automatisch je auteursrechten weg aan de organisatie. Als je dus aan de organisatie toestemming vraagt kan er niemand bij jou klagen van "ik wil NIET dat je een foto met mij in het hoekje plaatst, dat is het schenden van mijn portretrechten" kan jij zeggen "dat is helemaal niet zo, gezien jouw rechten naar de organisatie gaan zodra jij een stap op hun terrein zet, en gezien ik toestemming heb gevraagt sta ik volledig in mijn recht om de foto's te gebruiken" ... Ik heb bij mijn eerste HE ook problemen gehad, en wél toestemming gevraagt. Iemand haar paard deed mee aan het rassendefile (en zij zelf was daar niet bij) en eisde dat ik die foto van mijn site zou halen omdat ik haar rechten zou schenden bladiebla, heel banketstaaf, ze wou mij aanklagen etc, maar omdat ik dus toestemming ahd van de organisatie kon zij mij niets maken
Was ook een erg vreemd verhaal en naar mijn idee ook persoonlijk, maar het is iig overgewaaid gezien ik gewoon in mijn recht stond