Ga je alleen of samen?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Queelens schreef:Ik heb er maar 1 he
Maar met Peri, die witkop in m'n profiel
Makkelijk te herkennen witte kwpn met voskleureige stippeltjes (stipjes vallen niet zo giga op in zomervacht) en eum hij heeft een zwart plekje boven zijn oog en er loopt een klein meisje naast
owja en het paard is druk druk druk
Elise95 schreef:Queelens schreef:Ik heb er maar 1 he
Maar met Peri, die witkop in m'n profiel
Makkelijk te herkennen witte kwpn met voskleureige stippeltjes (stipjes vallen niet zo giga op in zomervacht) en eum hij heeft een zwart plekje boven zijn oog en er loopt een klein meisje naast
owja en het paard is druk druk druk
xD.
MIjn paard valt ook op. De knapste!
Ilja_1997 schreef:kan iemand mij helpen? het lijk me erg leuk om naar dressuur paarden of alround paarden te gaan, alleen dan ben ik bang dat er maar weinig zullen zijn van mijn leeftijd, ben nu 13 en dan bijna 14.. hebben jullie enig idee of dit ook echt zo is?
xLoki schreef:Ilja_1997 schreef:kan iemand mij helpen? het lijk me erg leuk om naar dressuur paarden of alround paarden te gaan, alleen dan ben ik bang dat er maar weinig zullen zijn van mijn leeftijd, ben nu 13 en dan bijna 14.. hebben jullie enig idee of dit ook echt zo is?
Ik ben zelf 14, en heb een paard. Heb de KNHS gemaild en ik mag niet bij de pony's, maar nu ga ik naar de Allround week 10B t/m 20 jaar!Dan zit je bij leeftijdsgenoten.
xLoki schreef:Ilja_1997 schreef:kan iemand mij helpen? het lijk me erg leuk om naar dressuur paarden of alround paarden te gaan, alleen dan ben ik bang dat er maar weinig zullen zijn van mijn leeftijd, ben nu 13 en dan bijna 14.. hebben jullie enig idee of dit ook echt zo is?
Ik ben zelf 14, en heb een paard. Heb de KNHS gemaild en ik mag niet bij de pony's, maar nu ga ik naar de Allround week 10B t/m 20 jaar!Dan zit je bij leeftijdsgenoten.
xLoki schreef:Haha.
Maar mijn paard heeft het meeste humor, dat verzeker ik jullie!![]()
hij is namelijk kannibaal.
en hij verbrand zijn mond aan patat
en hij kan niet zonder me moeder en springt daarom bijna op haar fiets
en hij gaat eerst heel lief kusjes geven en dan ineens HAP
en hij is gewoon heel geinig