quarterH schreef:zoals ik zeg, zie al mijn zwaar positieve berichten in het begin.
het is bij mij mis gegaan doordat er veel werd/wordt geroepen wat men vervolgens niet waarmaakt. en de arrogantie daarin ( zinnen dat dit event attractiever zou zijn voor reiningruiters dan de europeese derby en q11 ed).
ik was super positief. heb meegedacht. zelfs priveberichten gestuurd naar organisatie. maar nee was niet nodig want ze wisten het beter... en alles wat ik ze daarin heb voorspeld is uitgekomen (nrha niet approved, geen top reining ruiters op deze manier enz enz).
en dat is jammer. jammer dat ze niet beter hebben geluisterd naar meerdere mensen in het begin zodat ze wel konden waarmaken wat ze hard riepen.
kijk ook nu weer, groot gedoe over 2000 starts ed. en uiteindelijk zijn het er 1000.... allemaal geen ramp maar blaas dan niet zo hoog van de toren want daarmee wordt het hele verhaal wat ongeloofwaardig.
het idee was super! ik zag het helemaal voor me. maar in de uitvoering en realiteit is het ergens mis gegaan waardoor ze niet kunnen waarmaken wat er is geroepen. en dat is jammer. ik hoop oprecht dat deze zaken volgend jaar beter gaan en dan zal ik het zeker weer een nieuwe kans geven.
maar dit jaar is het voor mij persoonlijk bekeken en denk ik inderdaad ' eerst zien dan geloven' omdat er tot nu toe al eea niet is waargemaakt.
laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat! (en dat meen ik oprecht, ik hoop nog steeds op een hoogwaardig groot event in nederland, te matchen aan een Q11, grote shows in Kreuth en Italie).
dit jaar gaan mijn centen lekker naar een trip voor de duitse futurity in kreuth en belgische futurity!
Ik wil hier toch op reageren, want ik trek je opmerking persoonlijk aan. Ik stop geen uren kostbare vrije tijd in de organisatie van een show als ik het niet zag zitten...
Ten eerste hebben we niet hoog van de toren geblazen, althans ik zie dat persoonlijk niet zo. We hadden de intentie om alles waar te maken zoals in het begin verkondigd. Toen we alle shows aanvroegen (gelijk na het NK 2010) was er op deze data nog geen show aangevraagd, niet bij de NRHA, AQHA, APHA etc. Dat de NRHA dan ons niet de approval geeft omdat we voor hun nog geen bekende show zijn hadden we niet verwacht. We zijn toen volgens mij met een goed alternatief gekomen in de vorm van de Trophy met daarin een goede prijzenpot. En voor deze trophy hoef je nergens lid van te zijn, dus misschien ook nog wel een voordeel naar de niet NRHA-ruiters toe. Ook de NSBA kent een grote prijzenpot die nog niet eerder zo hoog was in Europa. En dan heb je nog de CRI 4*, ook de hoogste in zijn klasse. Dus ga dan niet zeggen dat wij hoog van de toren blazen, want die prijzenpotten die zijn er wel...
Heel western organiserend Europa zit momenteel naar ons te kijken hoe we het er van af gaan brengen, laat ze maar.... Wij doen ons uiterste best (en we hebben al heel veel gedaan) om dit voor iedere ruiter (bekend of minder bekend) een mooie show te laten worden. Daarvoor hebben we hobbels moeten nemen, en die zullen er vast nog wel meer komen. Wij zijn nog steeds positief en blijven ook positief. Er zijn genoeg mensen die de show wel als positief ervaren en niet alleen commentaar leveren vanaf de zijlijn. Ik vind het prima als een ieder zijn eigen mening heeft, maar ik vind ook dat je ons een kans moet geven om deze UNIEKE show te organiseren. Maar ik vind wel dat je mening meer overkomt als je naderhand je mening geeft en onderbouwd als je daar als bezoeker of als deelnemer bent geweest. Want we nemen heus wel wat aan van de mensen.
We organiseren tenslotte wel in 1 week tijd een AQHA, APHA, WRAN, DAWRA, FNW Young Riders, DPHC Youth, KNHS NK Reining, CRI4* (hoogste in zijn klasse), NSBA en DWRF show. En dat is wat deze show uniek maakt.
En of we dan onze aankondiging niet helemaal hebben waargemaakt, dat kan zo zijn...maar je kunt niet zeggen dat we er niet onze stinkende best voor doen.
Ik ga hier geen namen lopen roepen, want elke deelnemer is voor mij belangrijk, maar er komen heus wel grote namen naar onze show toe. Dus blijkbaar vinden zij het wel interessant, en voor juist degene die wel in ons geloven organiseren wij deze show.
En dan mag de rest van mij achteraf zeggen: jammer was ik er nu maar bij geweest!
De show leeft onder de mensen en over twee weken gaan we van start!
Ik zie en spreek alle deelnemers straks in de Uithof. En wil je weten hoe de show verloopt zie onze site http://www.swrn.info en onze twitteraccount en facebook site.