Laatste piaffe ook een storing, wel mooi gedaan, draaien in de piaffe en weer terug Mooie kur, muziek mooi gekozen! Ik kijk op paardensport.tv
volgens mij moest ze nog een stukkie naar voren, maar stond ie al stil dus dacht ze dan stop ik hier maar... althans zo leek het
Waar kijken jullie bij dan? Ik hd net hele tijd paardensport.tv maar die is nog steeds opnieuw aan het laden.
Paashaas schreef:Bij mij doet geen van de 2 sites het..Was niet gaan rijden zodat ik kon gaan kijken en nu geen beeld.. Hier idem, baal ervan...
Nee, dat weet je pas als ie gereden heeft.. Zijn score eergister was ookw at we niet van hem hadden verwacht..
Ik schakelde net in toen adelinde moest. Heb dus volgensmij de eerste paar lijnen gemist maar super leuke kur!!!Alleen wel jammer dat de muziek na haar groeten nog stopte.
stalleke schreef:ik denk zelfs dat imke daar aan voorbij kan gaanDie had ik Goteborg net geen 80%.. Vraag me af of die hier overheen kan..
Volgens mij zijn ze ook niet heeeel scheutig met de punten dit keer, dus we zullen het allemaal nog wel zien