Hij dacht dat het een in- uitje was, maar bedacht zich halverwege dat hij de tweede niet wou doen
geweldige blooper!
_Nikkii
Geplaatst: 28-11-09 22:02
.
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 22-10-23 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Rosborstel
Geplaatst: 28-11-09 22:12
Op mijn manege is het elke jaar rond carnaval een carnavalswedstrijd! Meestal 2-,4-,6- etc. tal Afgelopen jaar was ik natuurlijk ook van de partij Ik en mijn buurmeisje hadden een leuk stukje bedacht; we reden zonder zadel op 2 haflingers (de ondeugenste van de manege) die soms gewoon hun eigen gang gaan.. We hebben 10 x geoefend en geen een keer is er iemand afgevallen! Zelfs een moeilijk stukje om op X stil te staan, voorwaarts in galop en dan ieder op de volte (ik bij A op de grote volte, zij bij C) was met oefenen goed gegaan.. Je raadt het waarschijnlijk al; het paardje waar ik op reed, Max, wilde ineens tijdens de proef na X met zijn vriendje mee (hij ging naar links), ik ging naar rechts en hoppaaa; zand happen
Terwijl er zo'n 100 man stond te kijken De eigenaar van de manege deed de presentatie en kon het natuurlijk niet laten om er wat van te zeggen! (overigens stond ik op met een brede lach en klom er weer gewoon op alsof het erbij hoorde ; wel super charmant om op je paard te springen, zonder zadel, terwijl iedereen je aan kijkt..) MEGA BLUNDER
En nogmaals een pagina aan berichten verwijderd. Denken jullie aan de regels van dit topic en de boktregels? Oneliners zijn nog alltijd niet toegestaan!
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 22-10-23 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Kirsten_S
Geplaatst: 28-11-09 23:40
Marjoow schreef:
-
je had toch dat paard die wegliep voor een sprong ? komt omdat hij van je vriendin/zus was (weet niet meer van wie het was ) maar je mag alleen van je zelf publiceren..
haha, Marjo, wat heb ik de foto toch weer op 't goede moment genomen
Nette
Geplaatst: 28-11-09 23:59
HAHAHA Marjow.. Vind het wel erg knap dat je bleef zitten..
Dit gebeurt ons wel vaker. Tja je ben optillen blijft moeilijk. Ik weet niet of jullie het ook als blooper zien. xD - De blooper zit trouwens helemaal op het eind.
ik zat zo te kijken, wanneer gebeurt het nou, en toen schrok ik me rot..XD
Liiisaaa
Geplaatst: 29-11-09 20:12
Wat een geweldig topic (: Dan kan ik met die gekke Nibbit ook niet ontbreken.. Paardlief kan een kunstje: Liggen. Maar soms vindt hij het leuk om net te doen alsof hij dat niet kent.. Maar wat hij het allerleukste vind is, doen alsof hij onschuldig is
Daar gaan we!
Geland (:
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik opeens zo ver daar lig, Nibbit ging plat liggen, en ik ging ook plat, maar ik rolde nog een paar x door haha!
En of dat ik toen gelachen heb haha!
Laatst bijgewerkt door Liiisaaa op 29-11-09 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt
en ik vond die van sjnien1986 ook zo grappig, maar wel pijnlijk
Nessie
Geplaatst: 29-11-09 20:35
Oeps! Bijna botsing, Sophie( Barbalala) had even stuurbekrachtiging nodig om de botsing te voorkomen) (Het is alweer een hele poos geleden, weet niet meer hoe we op elkaar aanreden, maar we stuurden beide op precies dezelfde plek af )
Weer flinke bloopers op de vorige pagina's ! Moet ook weer eens de camera meenemen, ze zijn fris! (Dit was nog een blooper uit de oude doos)