Leorah schreef:Elk jaar als ik weer richting de auto loop vanaf de zuidlaardermarkt denk ik, waarom ga ik hier eigenlijk naartoe? En toch.. volgend jaar ben ik er vast weer, evenals de afgelopen 25 jaar.
mischien om de sfeer?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leorah schreef:Ik had het over wandelwagens en baby's in buik/rugdragers en niet over kinderen in het algemeen. Met een wandelwagen kom je echt niet snel aan de kant als er een paard op je af komt (of nog erger, een paar achterbenen van een paard). Ik heb zelf een dochter van 8 maanden en ik zou haar de eerste jaren never niet mee nemen, hoe leuk ik het zelf ook vind. Dus ja,.. ik vind het onverantwoord.
_janet_ schreef:Ninx schreef:
Die kans is groot... veel eigenaren knippen toch de staart om te voorkomen dat een paard vanaf het slachthuis alsnog de handel in gaat. Ook dat helpt al niet dus. Grrrrrrr.......mensen
Ze knippen op de markt ook de staart eraf als "teken" dat het paard verkocht is
divinegoddes schreef:liiisette schreef:Hebben jullie trouwens vlakbij die export tent naast de prinsbernardhoeve die grijze A of B pony ook zien staan. hij stond vast aan een hek met daaromheen een vierkant van hekken (hij had wel ruimte) was eigelijk benieuwt wat daarmee was
iemand een idee?
ja dat vroeg ik me ook al af
divinegoddes schreef:liiisette schreef:Hebben jullie trouwens vlakbij die export tent naast de prinsbernardhoeve die grijze A of B pony ook zien staan. hij stond vast aan een hek met daaromheen een vierkant van hekken (hij had wel ruimte) was eigelijk benieuwt wat daarmee was
iemand een idee?
iemand een idee?
annastasia schreef:Getverdemme, belde net naar m'n ouders, maar wordt er naar van![]()
Bij hun is het dorp is er ingebroken vandaag bij een handelaar. Z'n hele huis overhoop gehaald.
ALLE PAARDENPAPIEREN WEG!!!!!![]()
Of ze goed op z'n paarden wouden letten dat zodra er iets vreemds is ze hem direct willen bellen.
Ik zou alle dieren direct ergens anders hebben ondergebracht.............
Zo iemand moet geweten hebben dat ie naar de markt toe ging en dan rustig z'n gang kon gaan.
Bah, hoe kan zo iemand zoiets doen!!!